مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

فراخوان بیشتر از ۷۰۰ هزار نیسان روگ برای خاموشی موتور

جدیدترین گزارشات خبر خودرو خارجی | فراخوان بیشتر از ۷۰۰ هزار نیسان روگ برای خاموشی موتور

در جدیدترین گزارشات خبر خودرو خارجی فراخوانی بزرگ برای مدل خودروهای نیسان روگ به علت خاموشی موتور و خودرو به شکل ناگهانی منتشر شده است که جزئیات این گزارش خودرویی را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

مشکل گزارش شده به خاطر خاموش شدن یهویی موتور در حین حرکت است که این فراخوان ها برای مدل های ۲۰۱۴-۲۰۲۰ Rogue و Rogue Sport اعلام شده است.

نیسان ۷۱۲۴۵۸ دستگاه از SUV های Rogue 2014-2020 و Rogue Sport 2017-2022 خود را در ایالات متحده برای رفع مشکل کلید استارت فراخوان می کند.
این مشکل فقط روی سطح تریم S تأثیر می‌گذارد که دارای کلید «سبک jackknife» است که عملکرد درست خود را از دست می دهد و باعث خاموش شدن خودرو در حین رانندگی شود.
به مالکان گفته می‌شود که از کلید زاپاس برای روشن شدن استفاده کنند و فقط تا زمان فراخوان از کلید باز شده استفاده کنند و اولین اعلان‌ها در ۱۷ مارس به صاحبان ارسال می‌شود.

نیسان به اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) اطلاع داده است که ۷۱۲۴۵۸ خودروی شاسی بلند Rogue و Rogue Sport در ایالات متحده را به دلیل مشکل در کلید احتراق فراخوان می کند. در این گزارش اعلام شده است که مربوط به کلید استارت خودرو که در حین حرکت خودرو بی دلیل باعث خاموشی آن می شود و این موضوع منحصر به سطح S پایه شاسی بلندهای Rogue و Rogue Sport است و شامل ۵۱۷,۴۷۲ مدل Rogue و ۱۹۴,۹۸۶ مدل Rogue Sport در ایالات متحده می شود. سایر سطوح تریم و Rogues که اخیراً تولید شده اند دارای کلید هوشمند هستند و کلید جک نایف دیگری نیز وجود ندارد.

مطالعه بیشتر  چگونه جنگ روسیه با اوکراین بر صنعت خودرو تأثیر می گذارد؟!

گزارش فراخوانی می‌گوید که محور داخلی این کلید که به آن اجازه می‌دهد تا شود، ممکن است در طول زمان ضعیف شود و به کلید فوب اجازه باز کند و به سمت پایین بچرخد. این باعث می شود دست راننده با کلید تماس پیدا کند و به طور تصادفی خودرو را خاموش کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی استون مارتین DBR22 Speedster با موتور V-12

mortazavi

فعال شدن سیستم رادار در مدل خودروهای تسلا

mortazavi

اعلام صدها مکان سوپرشارژرهای جدید توسط تسلا!

mortazavi

نظر دهید.