مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

افزایش ۲۳ درصدی قیمت سوخت در بریتانیا تا سال ۲۰۲۳

افزایش 23 درصدی قیمت سوخت در بریتانیا تا سال 2023 در جدیدترین گزارشات خبر خودروهای خارجی اعلام شده است که قرار است در سال 2023 قیمت سوخت با افزایش 23 درصدی

افزایش ۲۳ درصدی قیمت سوخت در بریتانیا تا سال ۲۰۲۳

در جدیدترین گزارشات خبر خودروهای خارجی اعلام شده است که قرار است در سال ۲۰۲۳ قیمت سوخت با افزایش ۲۳ درصدی روبه رو شود و اگر تغییرات پیش‌بینی‌شده اعمال شود، بنزین و گازوئیل حدود ۱۲ درصد در هر لیتر گران‌تر می‌شوند. طبق پیش بینی دفتر مسئولیت بودجه (OBR) تعرفه سوخت در بهار ۲۳ درصد افزایش می یابد. این خبر خودرویی توسط وزارت خزانه داری تامین مالی می شود، در سندی که همراه با بیانیه پاییز منتشر شد، گفت که افزایش مالیات ممکن است در اواخر مارس ۲۰۲۳ انجام شود و قیمت بنزین و گازوئیل را حدود ۱۲ پوند در هر لیتر افزایش دهد.

اما اگر فرض بر این باشد که چنین اتفاقی پیش رو باشد، نزدیک به ۵٫۷ میلیارد پوند اضافی به دست خواهد آورد، که افزایش نقدینگی بی سابقه خواهد بود و اولین باری است که هر دولتی نرخ عوارض سوخت را به صورت نقدی در بیش از یک دهه افزایش می دهد.

همچنین وزارت خزانه داری تاکید کرده که این پیش بینی بر اساس پیش بینی هایی است که در معرض تغییر هستند. به گفته این سازمان، کاهش ۵ درصدی موجود در هر لیتر عوارض سوخت که در اوایل سال جاری انجام شد، تا مارس ۲۰۲۳ باقی خواهد ماند، زمانی که تصمیم‌گیری‌ها در مورد نرخ عوارض سوخت آتی در بودجه بهار اتخاذ خواهد شد.

اما همچنان حدسیاتی زده شده که با افزایش قیمت بنزین و گازوئیل ممکن است چالش های زیادی نیز پیش رو باشد که با افزایش قیمت هردو سوخت در اوایل سال جاری که بیشترین قیمت خود را تجربه کرده است، کمی شرایط سخت و چالش برانگیز باشد.

مطالعه بیشتر  قیمت جدید هیوندای آیونیک 6 مدل 2023

اخبار خارجی خودروهای دنیا را می توانید در کیلومتر ۲۲ شرقی در جدیدترین و تازه ترین خبرهای روز دنیا دنبال کنید، همچنین از گزارشات داخلی خودروهای ایرانی نیز از طریق همین لینک می توانید دسترسی راحت تری داشته باشید. خبرهای داغ فرمول یک و حواشی رانندگان نیز که طرفداران زیادی دارد، جدول رده بندی و رقابت ها را به شکل آپدیت شده قرار گرفته است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تجربه رانندگی با مرسدس A250

سجاد ناجی

بزرگترین سهامدار و رقیب تسلا عربستان سعودی شد!

mortazavi

خودرو خارجی جدید | کانسپت برقی Cupra UrbanRebel عرضه تا ۲۰۲۵

mortazavi

نظر دهید.