مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

معرفی کیا سورنتو هیبریدی ۲۰۲۳ همراه با افزایش قیمت بالا

معرفی کیا سورنتو هیبریدی 2023 همراه با افزایش قیمت بالا زمانیکه این مدل فروش خود را آغاز کند مشخصا بسیار گران است و قیمت جدید برابر است

معرفی کیا سورنتو هیبریدی ۲۰۲۳ همراه با افزایش قیمت بالا | جدیدترین خبرهای خارجی خودرو 

کیا سورنتو جدید که در مدل ۲۰۲۳ قرار است وارد بازار شده و در نسخه پلاگین هیبریدی به فروش برسد ممکن تا قیمت بیشتر از ۵۱۰۰۰ نیز شروع قیمت داشته باشد و البته لازم به ذکر است که کمپانی خودروسازی کیا تریم SX را از سطح پایه PHEV از خط تولید خود کنار گذاشته است. زمانیکه این مدل فروش خود را آغاز کند مشخصا بسیار گران است و قیمت جدید برابر است با اصلاح خط تریم توسط خودروساز برای حذف SX PHEV و تنها SX-P (Prestige) است که قیمت آن از ۵۱۱۸۵ دلار شروع خواهد شد.

این افزایش قیمت قابل توجهی نسبت به مدل خروجی سورنتو PHEV SX برای سال ۲۰۲۲ دارد که از ۴۶۱۶۵ دلار شروع شد. هر دو قیمت شامل هزینه مقصد کیا هستند، اما این شرکت همچنین آن را ۱۰۰ دلار برای سال ۲۰۲۳ افزایش داد و به ۱۲۹۵ دلار رسید. مدل پلاگین هیبریدی SX Prestige سال گذشته زیر قیمت ۵۰۰۰۰ دلار و با ۴۹۰۶۵ دلار شروع شد.

معرفی کیا سورنتو هیبریدی 2023 همراه با افزایش قیمت بالا زمانیکه این مدل فروش خود را آغاز کند مشخصا بسیار گران است و قیمت جدید برابر است

سورنتو PHEV SX-P با امکانات بیشتر علاوه بر امکانات مدل های قبلی مانند سایبان شیشه عقب جمع شوند و برخی از ویژگی های ایمنی که در این مدل آپدیت شده اند و سایر ویژگی های ایمنی عبارتند از: کمک به دنبال خط، هشدار توجه راننده، کمک جلوگیری از برخورد رو به جلو، مانیتور دید فراگیر و موارد دیگر…. این خودرو در صندلی‌های جلو دارای تهویه و گرم‌کن است و  درب عقب برقی، سیستم صوتی پریمیوم با ۱۲ بلندگو، سانروف پانوراما و صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی است.

مطالعه بیشتر  اخبار خودروهای خارجی 2021 | رونمایی از اولین ابرخودروی برقی پینین فارینا!

کیا قدرت خود را از یک موتور ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ می گیرد که خروجی ترکیبی ۲۶۱ اسب بخار (۱۹۵ کیلووات) و ۲۵۸ پوند فوت (۳۵۰ نیوتن متر) گشتاور دارد. کیا آن را با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت می کند. پیشرانه برقی به کیا اجازه می دهد تا ۳۲ مایل را با یک بار شارژ طی کند که برای شارژ مجدد با شارژر سطح ۲ به ۳٫۵ ساعت نیاز دارد.

خط تولید سورنتو ۲۰۲۳ همچنین شکاف قابل توجهی بین نوع هیبریدی معمولی و نوع پلاگین ایجاد می کند. Sorento Hybrid SX 2023 از ۳۷۸۸۵ دلار شروع می شود، در حالی که سطح بالاتر سورنتو هیبریدی SX-P از ۴۳۶۸۵ دلار شروع می شود. کیا همچنین با حذف تریم S ابتدایی، خط تولید هیبریدی را تغییر داد و MSRP هیبریدی را ۲۵۰۰ دلار افزایش داد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

انرژی همجوشی برای سوخت خودروهای آینده

mortazavi

اخبار تازه خودرو | ۷۰۰٫۰۰۰ نیسان روگ به دلیل خطر آتش سوزی داشبورد فراخوانده شدند!

mortazavi

بزرگترین سهامدار و رقیب تسلا عربستان سعودی شد!

mortazavi

نظر دهید.