مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

مجهز شدن خودروهای تسلا به فناوری ارتقا یافته H.E.L.P!

مجهز شدن خودروهای تسلا به فناوری ارتقا یافته H.E.L.P! کمپانی خودروسازی تسلا مدل خودروهای خود را به فناوری جدید و ارتقا یافته Help مجهز کرده است و...

مجهز شدن خودروهای تسلا به فناوری ارتقا یافته H.E.L.P!

کمپانی خودروسازی تسلا مدل خودروهای خود را به فناوری جدید و ارتقا یافته Help مجهز کرده است و این فناوری که ترکیب شده از چراغ ها و هشدارهای GPS برای هشدار دادن به دیگر رانندگان در مورد یک وسیله نقلیه می باشد. ممکن است خودروی شما در یک مسیر جاده ای که کسی دراطرافتان نیست، گیر افتاده باشد و در این لحظه نمی توانید از هیچ راننده یا فرد دیگری کمک بگیرید، فناوری Help که برای چنین شرایطی طراحی شده است و چراغ های خطر خودرو که معروف به فلاشرهای اضطراری که بر روی آن یک مثلث قرمز رنگ وجود دارد و از طریق این سیستم جدید سیگنال هایی را به سمت فرستنده ارسال می کنند تا درخواست کمک کنند.

چراغ های خطر که تا پیش از این نیز بسیار مورد توجه بودند و در شرایط اضطراری نیازهای افراد را برآورده کرده بودند، در استراتژی های جدید شرکتی و براساس راهکارهای ایمنی اضطراری ESS که قراردادی با تسلا امضا سده تا فناوری هشدار خطر را بتواند به شکل بسیار بهتری بهبود ببخشد و ESS این همکاری را در وب سایت خود اعلام کرد و گفت که تسلا اولین خودروسازی است که فناوری H.E.L.P را اجرا می کند.

H.E.L.P. سیستم در واقع بسیار ساده است. ESS معتقد است که چراغ‌های خطر قدیمی آنقدر سریع چشمک نمی‌زنند که به درستی توجه سایر رانندگان را به خود جلب کنند، بنابراین یکی از عناصر سیستم باعث می‌شود که چراغ‌های خطر تقریباً چهار برابر سریع‌تر (۴ هرتز) چشمک بزنند. عنصر دوم H.E.L.P. از طریق سیستم HAAS Alert “Safety Cloud” سیگنالی را به سیستم های ترافیک GPS ارسال می کند تا سایر خودروهای موجود در جاده با استفاده از ناوبری از توقف پیش رو مطلع شوند.

مطالعه بیشتر  لو رفتن عکس های هیوندای النترا 2022

ترکیب این دو عنصر در این سیستم یکی از اساسی ترین نیازهایی بود که در ابتدا باید به آن توجه ویژه ای می شد، به این خاطر که ESS ادعا می کند که با وجود چنین سیستمی دید بسیار افزایش پیدا می کند و زمانی که چراغ های چشمک زن شروع به کار می کنند، رانندگان در فاصله بسیار دورتری نیز می توانند هشدار کمک را دریافت کنند. برای نصب این سیستم هوشمند، نیازی به قطعات فیزیکی نیست و همچنین نیازی نیست که برای فعال شدن این سیستم راننده در خودرو حضور داشته باشد. به طور کلی باید منتظر تاییدیه های قطعی تری از سوی کمپانی خودروسازی تسلا باشیم و ببینیم اطلاعات بیشتری در این زمینه ارسال می کند یا خیر!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ادعای ایلان ماسک برای خودرویی بدون پدال و فرمان تا ۲۰۲۴!

mortazavi

تصاویر لو رفته از مرسدس AMG A45 مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نسخه آفرود لامبورگینی هوراکان استراتو

mortazavi

نظر دهید.