مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

میانبری برای کاهش قیمت و شارژ سریع خودروهای برقی با جدیدترین فناوری دنیا “ماهله”

میانبری برای کاهش قیمت و شارژ سریع خودروهای برقی با جدیدترین فناوری دنیا “ماهله” کاهش قیمت خودرو برقی با ماهله | فناوری ماهله شارژ سریع باتری | افزایش خرید خودرو برقی با باتری ماهله | ماهله فناوری جدید باتری خودروهای برقی

طبیعتا می دانید که خودروهای برقی برای شارژ شدن نیاز به یک باتری دارند که البته این شارژ شدن باتری خودروها نیز به خودی خود، بدون دردسر انجام نمیشود، اما چطور می شود این عیب خودروهای برقی را برطرف کرد! زمانی که یک باتری در مدت کوتاهی داغ می شود، باعث می شود که روند شارژ شدن سریع آن کمی به تاخیر بیفتد و همین یکی از معضلاتی است که مردم را نسبت به خرید یک خودروی برقی دو دل می کند و سبب می شود به سمت خرید خودروهای برقی نروند!

حل باگ باتری برخی از خودروهای برقی با فناوری روز

زمانی می شود به طور کامل به خودروهای برقی به طور صد درصدی اطمینان کرد که بتواند روند شارژ آنها را نیز کمی سرعت بخشید که البته این موضوع در دستور کار بسیاری از خودروسازان می باشد و تلاش بر این است که بتوانند با حل چالش های این چنینی، به توسعه بازار خودروهای برقی کمک کنند.

از زمان حضور خودروهای برقی در صنعت خودرو جهانی مدت زمان زیادی نمی گذرد و این چند سال اخیر با توجه به آلودگی هوا و تاثیرات مخرب استفاده از بنزین و دیزل خودروسازان را به این سمت سوق داده که به تولید یک خودرو با سوخت متفاوت تر بپردازند که البته همین اقدام نیز آنچنان بدون چالش و مشکل نبوده است. خودروهای ۲۰۲۲ | در نگاه اول چه حسی از مدل فیسکر گرفتید؟

مطالعه بیشتر  اخبار خودروهای خارجی 2021 | رونمایی از اولین ابرخودروی برقی پینین فارینا!

همانطور که گفته شد داغ شدن باتری یکی از معضلات رایج خوردوهای برقی می باشد که نکته مهمی است که یک امتیاز منفی برای خودروهای برقی می باشد.

از همین رو، بسیاری از شرکت ها در زمینه باتری سازی برای حل این مشکل سرمایه گذاری های بزرگی انجام داده اند که یکی از آنها شرکت ماهله می باشد که در زمینه سیستم های خنک کننده باتری ها برای سرعت بخشیدن به شارژ آنها، دستاوردهای بسیار زیادی نیز داشته است. 

میانبری برای کاهش قیمت و شارژ سریع خودروها با جدیدترین فناوری دنیا "ماهله" کاهش قیمت خودرو برقی با ماهله | فناوری ماهله شارژ سریع باتری | افزایش خرید خودرو برقی با باتری ماهله | ماهله فناوری جدید باتری خودروهای برقی 
میانبری برای کاهش قیمت و شارژ سریع خودروها با جدیدترین فناوری دنیا “ماهله” کاهش قیمت خودرو برقی با ماهله | فناوری ماهله شارژ سریع باتری | افزایش خرید خودرو برقی با باتری ماهله | ماهله فناوری جدید باتری خودروهای برقی 

شرکت ماهله؛ بنیان گذار فناوری ماهله و تولید سیستم خنک کننده باتری خودروهای برقی

مارتین برگر که معاون تحقیقاتی و مهندسی پیشرفته در شرکت ماهله می باشد، گفت: یکی از بزرگترین صاحبان خودروهای برقی در مورد این مشکل درخواستی داشته و ما نیز بر این اساس، فناوری ماهله که یک سیستم خنک کننده کاملا نوین برای باتری خودروهای برقی می باشد را ایجاد کرده ایم تا آنها بتوانند، شارژ باتری خودروی خود را با سرعت بیشتری انجام دهند.

نحوه کار این سیستم خنک کننده به این صورت است که در این سیستم یک خنک کننده قرار داده شده که حداکثر دمای باتری به شکل قابل توجهی در طول شارژ کاهش پیدا می کند و کاهش دما به شکل همگن تری انجام می شود، خنک کننده ای که تعبیه شده زمان شارژ را در خودروهای الکتریکی به مقدار زیادی کم می کند!

مطالعه بیشتر  ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه 2019

بر همین اساس، باتری ها می توانند حتی کوچکتر نیز باشد و به همان نسبت تاثیر زیادی بر روی قیمت خودروها و ارزان تر شدن آنها داشته باشد، ضمن اینکه کارایی بسیار بالایی نیز خواهند داشت. 

استفاده از فناوری “ماهله” کمک می کند تا محموبیت خودروهای برقی بیشتر شود و این مدل خودروها با تقاضای بیشتری همراه شوند، 

همچنان مارتین برگر می گوید:

این خنک کننده موجود در باتری ها راه را برای این نسل جدید از باتری ها بسیار هموار کرده است، همچنین ماهله در حال انتقال دادن این مهارت و تخصص خود در مباحث پلیمری، مدیریت بحران حرارتی و الکترونیک به شکل یک راه حل جامع و مفید به خوبی موفق شده است !

به طور کلی هدف این مجموعه بیشتر تمرکز بروی بهبود موتور الکترونیکی در بخش های افزایش سرعت شارژ، ظرفیت باتری، جلوگیری از آسیب رسیدن به دیگر قطعات و کاهش قیمت میباشد. اخبار جدید خودروهای خارجی | برقی شدن خودروها در دستور کار دولت خودروسازان خارجی

اطلاعیه ای که از سوی شرکت ماهله اعلام شده، این است که:

با اعمال شدن این فناوری برای تولید خودروهای برقی جدید، هزینه این مدل خودروها نیز کاهش پیدا کرده و راه را هموار کند تا تمامی کشورها بتوانند به سمت تمام برقی کردن خودروها حرکت کنند! ضمن اینکه این شرکت، با این اقدام بسیاری از نگرانی ها را برطرف کرده که مهمترین آنها، قیمت خودروهای برقی، داغ شدن باتری ها، عدم شارژ سریع باتری خودروهای برقی جزء این چالش ها و دغدغه ها می باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

خودروهای استون مارتین ۲۰۲۱ | استون مارتین V12 اسپیدستر ۲۰۲۱

mortazavi

علت شک و تردید خریداران برای خرید خودروهای برقی

mortazavi

خودروسازان خارجی | داچیا جوگر جدید ۲۰۲۲ در ۳ سپتامبر معرفی می شود!

mortazavi

نظر دهید.