مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

معرفی کانسپت پژو اینسپشن ۵ ژانویه ۲۰۲۳

معرفی کانسپت پژو اینسپشن 2023 کانسپت Inception یکی از مدل های طراحی جدید است که توسط کمپانی خودروسازی پژو به نمایش گذاشته شده است. پژو در ابتدای سال جدید

معرفی کانسپت پژو اینسپشن در ۵ ژانویه ۲۰۲۳

کانسپت پژو اینسپشن Inception یکی از مدل های طراحی جدید است که توسط کمپانی خودروسازی پژو به نمایش گذاشته شده است. پژو در ابتدای سال ۲۰۲۳ از یک خودروی کانسپت جدید به نام Inception رونمایی خواهد کرد. این تفکری است که در مورد چگونگی ظاهر پژوهای آینده (به ویژه پژوهای خالص الکتریکی) در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس ارائه خواهد شد.

این شرکت فرانسوی قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ یک نسخه الکتریکی از هر یک از مدل های خود را ارائه دهد و تا سال ۲۰۳۰ فقط خودروهای برقی خالص تولید خواهد کرد. کانسپت Inception راه را از نظر طراحی و همچنین نوع فناوری که می توانیم در خودروهای برقی پژو آینده ببینیم هموار خواهد کرد.

Peugeot 408 2023

چیدمان داخلی i-Cockpit پژو یکی از نقاط کلیدی فروش منحصربه‌فرد این برند است و کانسپت جدید یک نسخه اصلاح‌شده از آن را نشان می‌دهد. ما انتظار داریم که شاهد تکامل i-Cockpit موجود در مدل‌های فعلی پژو باشیم، اگرچه این شرکت می‌گوید فضای کابین داخلی و انواع سبک های رانندگی دوباره طراحی خواهند شد.

ماتیاس حسن، مدیر طراحی پژو در مورد طراحی این کانسپت جدید پژو صحبت های را ارائه کرده و گفت: ما در حال توسعه یک کانسپت و همچنین در حال توسعه روش جدیدی برای کار هستیم. ما به دنبال ارائه فضای داخلی بزرگتر با همان ردپا هستیم. از بیرون به راحتی می توان آن را به عنوان یک پژو شناسایی کرد.

پژو ۵۰۸ PSE مدل ۲۰۲۱

یکی دیگر از ویژگی های بارز طراحی این مدل این است که چراغ های جلو و عقب این مدل به شکل بسیار جذاب، خاص و با امضای این برند همراه شده است. به گفته مدیر طراحی این مدل برای ساخت این خودروی جدید از مواد پایدار استفاده است و تیم طراحی او نیز مانند دیگر خودروسازان در دنیا به حفظ محیط زیست فکر می کنند و میخواهند قدمی در این راه برداشته باشند.

مطالعه بیشتر  ایلان ماسک 930 میلیون دلار از سهام تسلا را به فروش رساند!

اگرچه هیچ جزئیات فنی از کانسپت Inception فاش نشده است، اما انتظار داریم که از پلتفرم جدید Stellantis STLA استفاده کند و به طور همان باتری ۵۱ کیلووات ساعتی را به دست آورد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مرسدس‌ بنز (GLE کوپه)؛ مهمان جدید پایتخت

سجاد ناجی

تویوتا پریوس ۲۰۲۰

سجاد ناجی

سرمایه گذاری ۳٫۶ میلیارد تسلا برای تولید گیگافکتوری

mortazavi

نظر دهید.