مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

کانسپت جدید BMW Vision برای نمایش فناوری Neue Klasse

کانسپت جدید BMW Vision برای نمایش فناوری Neue Klasse کمپانی خودروسازی بی ام و که مدل های بسیار متفاوتی تا به اکنون روانه بازار کرده در جدیدترین اقدامات خود

مفهوم جدید BMW Vision برای نمایش فناوری Neue Klasse

کمپانی خودروسازی بی ام و که مدل های بسیار متفاوتی تا به اکنون روانه بازار کرده در جدیدترین اقدامات خود از کانسپت بی ام ویژن در نمایشگاه CES لاس وگاس خبر داده است و قرار است از این مدل به زودی رونمایی کند. در جدیدترین گزارش سه ماهه BMW، این شرکت اعلام کرده است که یک خودروی کانسپت جدید در نمایشگاه CES لاس وگاس در ژانویه معرفی خواهد شد. این کانسپت پیش نمایشی از خودروهای الکتریکی آینده BMW را که بر اساس پلتفرم جدید Neue Klasse ساخته می شوند، به ما ارائه می دهد. در جدیدترین خبرهای روز از دنیای خودرو به اقدام جدید شرکت ب ام و خواهیم پرداخت همراه ما باشید.

جزئیات مربوط به این کانسپت کم است، اما بی‌ام‌ و می‌گوید که این خودرو یک «ویژن خودرو» خواهد بود، بنابراین می‌توان انتظار داشت که از کانسپت‌های قبلی بی‌ام‌و ویژن مانند Vision NEXT 100، i Vision Circular و M Vision NEXT تقلید کند.

کانسپت جدید ویژن به احتمال زیاد فناوری باتری جدید BMW را که در سپتامبر امسال معرفی شد، به نمایش خواهد گذاشت. BMW آن را سلول گرد می نامد و این فناوری برای پلت فرم Neue Klasse بهینه شده است. این شرکت آلمانی مدعی بهبود ۲۰ درصدی چگالی انرژی، افزایش ۳۰ درصدی برد و ۳۰ درصد افزایش سرعت شارژ است. عملکرد بهبودیافته نیز هزینه اضافی ندارد، ب ام و می گوید که هزینه باتری در واقع تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.

با استفاده از فناوری باتری جدید، خودروی مفهومی آینده می تواند بیشترین برد را در بین هر مدل BMW ارائه دهد. عنوانی که در حال حاضر در اختیار BMW iX و برد ۳۸۹ مایلی آن است. این می تواند به معنای حداکثر برد بیش از ۵۰۰ مایل باشد. در مورد اولین BMW تولیدی که از پلت فرم Neue Klasse استفاده می کند، این افتخار نصیب جانشین تمام الکتریکی سری ۳ می شود.

مطالعه بیشتر  رنو و جیلی سرمایه گذاری مشترکی را برای تولید خودروهای هیبریدی تشکیل خواهند داد!

بی‌ام‌و می‌گوید انتظار دارد بیش از نیمی از فروش جهانی آن از BEVها باشد و پلتفرم Neue Klasse بخش بزرگی از آن‌ها را تشکیل می‌دهد. شش کارخانه برای تولید باتری سلول گرد جدید سرمایه گذاری خواهند کرد و این باتری ها در سراسر اروپا، چین و آمریکا پخش خواهند شد تا هزینه های تولید و تحویل کاهش یابد.

تا زمان رونمایی شدن این مدل جدید از خودروساز خارجی بی ام و زمان دقیقی در دسترس نیست، گزارشات خبری خودرویی را می توانید از طریق همین صفحه دنبال کنید و از دستاوردهای جدید خودروسازان و رقابت های اتومبیلرانی آگاه شوید.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

کارلوس گوسن در پیچ و خم شکایت از نیسان

سردبیر

ربات زیگی، شارژر خودروهای برقی در آینده

mortazavi

خبرهایی از دنیای خودرو: هایپرکار فراری ۴۹۹P لمانز رونمایی شد

mortazavi

نظر دهید.