مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خودرو خارجی جدید | کانسپت برقی Cupra UrbanRebel عرضه تا ۲۰۲۵

خودرو خارجی جدید | کانسپت برقی Cupra UrbanRebel عرضه تا 2025 | مشخصات ظاهری خودروی جدید کوپرا | خودروهای مسابقه ای | ابر خودروها

خودرو خارجی جدید | کانسپت برقی Cupra UrbanRebel عرضه تا ۲۰۲۵

خودروی مفهوم جدید Cupra UrbanRebel برای پیش نمایش خودروهای برقی سطح ابتدایی که در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود. کوپرا خودروی مفهومی جدیدی را معرفی کرده است که در ماه سپتامبر در نمایشگاه مونیخ معرفی می شود و تأیید می کند که این خودرو نمایشی از خودروی EV شهری است که در سال ۲۰۲۵ در پلت فرم MEB Entry عرضه می شود. این خودروی کانسپت که UrbanRebel نامیده می شود، زبان طراحی خودروی آینده را پیش نمایش می کند ، اما به دور از دورنمای تولید در نمایشی که در نمایشگاه ها مشاهده می کنیم ، این یک خودروی مسابقه ای از EV اولیه است. رئیس Cupra وین گریفیث گفتند که یکی از برندها برای اولین بار در گروه فولکس‌واگن دنبال می‌شود تا از سکوی ورود MEB جدید استفاده کند که هنوز در حال توسعه است، اما هیچ تصمیمی گرفته نشده است که آیا این ماشین SEAT یاCupra است. به نظر می رسد این اعلامیه تأیید می کند که دومی خواهد بود و Cupra اولین مارک VW خواهد بود که از پلت فرم ارزان تر MEB برای خودروهای کوچکتر استفاده می کند.

معرفی کانسپت مسابقه ای از کوپرا “UrbanRebel”

این کانسپت به عنوان یک ماشین مسابقه توصیف شده است و تصاویر تیزر به همراه یک کلیپ ویدیویی کوتاه از این امر پشتیبانی می کند. ما می توانیم یک بال عقب بزرگ در پشت خودرو با اعداد مسابقه در صفحات انتهایی و یک چراغ ترمز عقب یکپارچه مشاهده کنیم. قسمت جلویی دارای چراغهای جلویی تیز و معمولی برای مارک کوپرا است و دارای یک ناحیه آیرودینامیکی با لب در لبه پشتی بینی است که به عنوان شکاف عمل می کند.

مولتی ون T7 فولکس واگن ۲۰۲۲

یک الگوی بنفش در سرتاسر ماشین تکرار می شود و ما می توانیم قوس های قوی و برجسته چرخ عقب را ببینیم. همچنین به نظر می‌رسد که وسیله نقلیه دو یا سه در EV است، بدون هیچ در عقبی که از ستون B به بعد در کلیپ آرت دیده می‌شود. این منجر به یک انتهای عقبی با ستون فقرات بزرگتری می‌شود.

فولکس‌واگن آرتئون ۲۰۲۲

بعد از راه‌اندازی این مدل شهری Cupra در سال ۲۰۲۵، خودروهای فولکس واگن و Skoda نیز با استفاده از پلت فرم ورود MEB برنامه‌ریزی شده‌اند. هزینه‌های تولید ارزان‌تر و بسته‌های باتری کوچک‌تر به این معنی است که قیمت خودروهایی مانند Urban می‌تواند از حدود ۱۷،۰۰۰ پوند شروع کند.

مطالعه بیشتر  جایگاه وانت های ایرانی در بین هفت پیکاپ برتر سال 2020
5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

شاسی بلند چینی با نام ” لندرور رنجرور ایووک L”

mortazavi

اخبار خارجی خودرو: تصاویری مخفیانه از “مازراتی گراکل مدل ۲۰۲۲”

mortazavi

ادعای ایلان ماسک برای خودرویی بدون پدال و فرمان تا ۲۰۲۴!

mortazavi

نظر دهید.