مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خبر تازه خودرو | SUV جدید کادیلاک اسکالید V مدل ۲۰۲۲ Cadillac Escalade V Sports

خبر تازه خودرو | SUV جدید کادیلاک اسکالید V مدل ۲۰۲۲ Cadillac Escalade V Sports 

کادیلاک اولین تصاویر کامل از SUV جدید خود (اسکالید V 2022) را رونمایی کرده است که دارای سپر جلو اصلاح‌شده، اگزوز با طراحی جدید، تریم مشکی رنگ و دیفیوزر مصنوعی عقب است. قدرت از نسخه تنظیم‌شده ۶٫۲ لیتری سوپرشارژ LT4 V 8 موجود در سدان CT5 V Blackwing تامین شود. سپر جلوی Escalade V اصلاح شده است. به جای یک قطعه تزئینی بلند که در قسمت پایین کشیده شده و چراغ‌های LED را به هم متصل می‌کند، همچنین یک جلوپنجره جذاب نیز برای این مدل طراحی شده است و یک اسپلیتر جلو جدید و چرخ‌های خاکستری چند پره نیز وجود دارد. اگزوز جدید و یک دیفیوزر مصنوعی تغییرات اطراف عقب کادیلاک اسکلید اسپرت ۲۰۲۲ را تشکیل می دهند. البته نشان های برجسته ‘V’ روی دریچه عقب و درهای جلو وجود دارد و تنها عکس داخلی ‘V’ دیگری را در پایه فرمان نشان می دهد. معرفی کادیلاک CTV6-Sport را در این لینک بخوانید. در ادامه به مشخصات فنی کادیلاک اسکلید ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت.

خبر تازه خودرو | SUV جدید کادیلاک اسکالید V مدل 2022 Cadillac Escalade V Sports مشخصات فنی کادیلاک اسکالید 2023 | اسکالید V 2023 
خبر تازه خودرو | SUV جدید کادیلاک اسکالید V مدل ۲۰۲۲ Cadillac Escalade V Sports مشخصات فنی کادیلاک اسکالید ۲۰۲۳ | اسکالید V 2023

بررسی مشخصات کادیلاک اسکالید V مدل ۲۰۲۳

این غول زیبا از کمپانی خودروسازی کادیلاک دارای استانداردهای ایمنی می باشد که می توان به مواردی مانند: سنسور هشدار برخورد از عقب و جلو با توانایی اینکه عابر پیاده را تشخیص دهد و همچنین ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین با زاویه دید ۳۶۰ درجه، نور بالای تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خطوط به عنوان آپشن تریم پریمیوم می توان اشاره کرد. این مدل همچنین دارای لاستیک هایی است که ۱۹۴۸ میلی متر ارتفاع دارند و به عنوان یکی از بلندترین شاسی بلندهایی است که به بازار معرفی شده است.

مطالعه بیشتر  خبر داغ خودرو: فاکسکان یک هاچ بک EV در راه دارد!

زیبایی بیشتر این شاسی بلند را می توان به طراحی جذاب چراغ های اصلی با الگوی باریک دانست ضمن اینکه گفته شده تویوتا لندکروز نسخه جدید نیز از این مدل الگوبرداری کرده و ایده خود را از کادیلاک اسکالید ۲۰۲۲ گرفته است.

کابین داخلی اسکلید ۲۰۲۲ از کادیلاک نشان دهنده دقت نظر طراحان است که راحتی زیادی را به راننده و سرنشین می بخشد و برای سفرهای جاده ای یکی از بهترین مدل هایی است که رانندگی با آن خستگی را به فرد منتقل نمی کند و لوکس بودن کابین در کنار راحتی می تواند از جمله ویژگی هایی باشد که حتما بدان اشاره شود.

در کابین یک نمایشگر ۷٫۲ اینچی در سمت چپ فرمان قرار گرفته است و برای نشان دادن اطلاعات به راننده مورد استفاده قرار میگیرد که همراه با آن یک نمایشگر دیگر در اندازه ۱۴٫۲ اینچی دیجیتالی نیز وجود دارد. همچنین نمایشگر سرگرمی و اطلاعات در اندازه ۱۶٫۹ اینچ با فناوری OLED کیفیت بسیار بالایی را از خود ارائه می دهد.

 کادیلاک لریک ۲۰۲۳

از جمله مشخصات فنی کادیلاک اسکالید V اسپرت ۲۰۲۲ موتور قدرتمند آن است که در آن ۶۶۸ اسب بخار قدرت و ۶۵۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. احتمالاً در این برنامه تنظیم نخواهد شد، اما Escalade V باید برتری اسب بخاری سالمی نسبت به ۶٫۲ لیتری V 8 با قدرت ۴۲۰ اسب بخار داشته باشد. کادیلاک CT4 مدل ۲۰۲۰ از سری مدل های این برند می باشد که میتوانید با کلیک بر روی آن از مشخصات آن آگاهی پیدا کنید.

خبر تازه خودرو | SUV جدید کادیلاک اسکالید V مدل 2022 Cadillac Escalade V Sports مشخصات فنی کادیلاک اسکالید 2023 | اسکالید V 2023 
خبر تازه خودرو | SUV جدید کادیلاک اسکالید V مدل ۲۰۲۲ Cadillac Escalade V Sports مشخصات فنی کادیلاک اسکالید ۲۰۲۳ | اسکالید V 2023

در حالی که هر دو مدل Escalade V که در عکس‌های جدید مشاهده می‌شوند، مدل استاندارد فاصله بین دو محور هستند، عکاسان اخیراً نسخه V با فاصله بین دو محور Escalade ESV را در طول تست این مدل گرفته اند. کادیلاک قبلا گفته بود که CT4 V و CT5 V Blackwings آخرین خودروهای بنزینی V خواهند بود. مگر اینکه کادیلاک تمایل ناگهانی به ساخت مدل های V XT4، XT5 یا XT6 پیدا کند، Escalade V می تواند آخرین مدل سری V با موتور گازی باشد.

مطالعه بیشتر  معرفی تویوتا میرای 2022

در مجله خبری خودروی ۲۲ شرقی به معرفی جدیدترین خودروهای کمپانی های مختلف خواهیم پرداخت که می توانید از طریق لینک های قرار داده شده برای مطالعه هریک اقدام کنید. به عنوان مثال:  از جدیدترین تولیداتی که خودروسازان اخیرا در مورد دستاوردهای خود داشته اند، می توان به تویوتا لندکروز ۲۰۲۲ اشاره کرد که مانند کادیلاک اسکلید از یک موتور دیزلی عبور کرده و جایگزین آن را با یک موتور V6 در حجم ۳٫۵ لیتری انتخاب کرده است، کادیلاک اسکالید بخشی از طراحی های ظاهری خود را مانند این مدل الگوبرداری کرده است و البته گفته شده است که تویوتا لندکروز دارای مصرف سوخت بهینه می باشد که برای حفظ محیط زیست تاثیرات بسیار مثبتی را به همراه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

لو رفتن عکس های هیوندای النترا ۲۰۲۲

mortazavi

اصرار خودروسازان به تولید خودروهای برقی کوچک!

mortazavi

خودروی الکتریکی آئودی جایگزین جدید آئودی TT

Sajjad Amanian

نظر دهید.