مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

پیش نمایشی کوتاه از بی ام و سری ۸ گرن کوپه

بی ام و سری ۸ که در چندین سال گذشته وارد بازار شد و جزء خودروهای لوکس می باشد که بعد از مدت زمانی در تازه ترین گزارشات رسانه ای بی ام و سری ۸ گرن کوپه  نیز به بازار معرفی شد که البته جزئیات بسیار دقیقی از این مدل در دست نمی باشد.

این خودرو براساس اخبار منتشر شده و به گزارش سایت خبر خودرو ۲۲ شرقی در مورد خودروهای جدید، به این صورت است که به شکل دو درب و کانورتیبل عمل میکند و البته براساس عکس های منتشر شده اینطور به نظر می رسد که سعی در پنهان کردن جزئیات عقب و جلویی این خودرو داشته اند.

این طور پیش بینی می شود که بی ام در این مدل بسیار به روز تر شده است ولی می توان حدس زد که در سپر جلو تغییراتی اعمال شده است و چراغ های جلوی باریک آن در کنار هم قرار گرفته اند و با همان ظرافت و دقت بالا نیز طراحی عقب خودرو انجام شده است.

برخلاف ظاهر اما برای طراحی کابین و مشخصات ظاهری بی ام و سری ۸ گرن کوپه عکس واضحی از فضای داخلی آن وجود ندارد و اما احساس می شود که داشبورد تغییر کرده و تغییرات دیگری مانند خودروهای لوکس ۲۰۲۱ برای سیستم نرم افزاری، سرگرمی و اطلاعاتی نیز اعمال شده است.

 بی ام و سری 8 گرن کوپه | خودروهای لوکس | مشخصات فنی بی ام و سری 8 گرن کوپه | طراحی کابین و مشخصات ظاهری  | جدیدترین مدل های بی ام و

در این مدل پیشرانه های مدل فعلی بدون هیچ گونه تغییرات قابل توجهی ادامه خواهند داشت و البته لازم به ذکر است که این مدل هنوز هم جزء مدل های جدید این شرکت است و اولین نمایش از این مدل در ژوئن ۲۰۱۸ بوده که اما بدانید که بی ام سری ۸ جزء خودروهای پرفروش نیست تنها تمرکز آن بر روی خودروی برتر می باشد.

مطالعه بیشتر  اخبار خودروهای خارجی 2021 | رونمایی از اولین ابرخودروی برقی پینین فارینا!

برای  اطلاع از مشخصات دقیق خودروهای تولید شده در سال ۲۰۲۱ و نمونه های دیگری از تولیدات شرکت بی ام و، می توان به بی ام و آلپینا اشاره کرد که دارای ویژگی های بسیار زیادی است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر داغ خودرو: فاکسکان یک هاچ بک EV در راه دارد!

mortazavi

خودروی جدید لبنانی؛ Electra Quds Rise EV (خودرو قدس رایز)

mortazavi

خودروهای ۲۰۲۲ | آئودی آر اس ۳ مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.