مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خودروساز خارجی: تصاویر اولیه پژو ۹X8 مدل ۲۰۲۲

پژو ۹X8 مدل ۲۰۲۲ یکی از جدیدترین و جذاب ترین مدل اسپرت خودرویی است که توسط کمپانی خودروسازی پژو تولید شده و به زودی قرار است رونمایی شود. در ادامه با معرفی یکی دیگر از خودروهای ۲۰۲۲ به بررسی مشخصات فنی پژو هایپرکار رادیکال ۹X8 لومانز، طراحی کابین و بدنه،  پیشرانه، اسب بخار و گشتاور خواهیم پرداخت که جزئیات مختصری ذکر خواهد شد و توضیحات دقیق تر باید در ابتدا به طور رسمی منتشر شده تا بتوانیم آن را گزارش کنیم…

معرفی پژو ۹X8 مدل ۲۰۲۲

این خودرو به خاطر نوع استایل و طراحی “یک گام ابتکاری” بزرگ نامگذاری شده است و به وسیله ژان مارک فینوت، رئیس اتومبیلرانی شرکت مادر پژو انتخاب شده است.

معرفی پژو ۳۰۸ مدل ۲۰۲۰

توضیحات ارائه شده توسط شرکت خودروسازی پژو در مورد مدل ۹X8

این خودرو که چندین روز از رونمایی اولیه آن می گذرد بدین صورت تحلیل شد:

ما توانستیم به یک درجه از بازدهی آیرودینامیکی برسیم که این امکان را به ما می دهد تا دیگر این ویژگی را مورد استفاده قرار ندهیم و البته به صورت یک راز نیز نگه داریم! مقررات LMH به نسبت نسخه های قبلی LMP1 کمتر شده است و در مقابل پنجره های عملکردی را هم شامل می شود. از دیگر موارد توسعه یافته فشار روبه رو و کمتر شدن گشتاور است که می توان این طور بیان کرد؛ قوانین دیفیوز عقب آزاد می باشد و این در صورتی است که برای نسخه هیبریدی LMP1 بیشترین ارتفاع ۱۵۰ میلیمتر می باشد.

مدیر طراحی این مدل، ماتیاس هوسان گفته:

مطالعه بیشتر  قهرمان سال بعد کیست؟ 10 خودروی برتر فرمول یک 2020

۹X8 یک پژو می باشد و طراح اصلی که کار ما را پیش می برد، گربه بزرگی را نشان داده که هر لحظه آماده پرش است و این موردی است که ما به وسیله کابین خلبان کمی به سمت جلو پیشنهاد کردیم!

معرفی خودروهای جدید ۲۰۲۲: لوتوس آمیرا بنزینی

مشخصات فنی پژو ۹X8 مدل ۲۰۲۲

این خودروی اسپرت، به یک موتور با حجم ۲٫۶ لیتری توئین توربوی V6 مجهز شده است که موتور محور ۲۰۰ کیلووات است و این طور بیان شده که قرار است در یک مسابقه و دریک مکان نامشخص تست اولیه آن انجام شده و سپس از این مدل رونمایی شود.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

خودروسازان خارجی: مدل جدید لکسوس NX 2022

mortazavi

تصاویری جدید از رنو مگان الکتریکی E

mortazavi

واکسهال گرندلند GSe 2023 با قدرت ۲۹۶ اسب بخار

mortazavi

نظر دهید.