مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

پنل های خورشیدی سیار برای شارژ خودروی الکتریکی

پنل های خورشیدی سیار برای شارژ خودروی الکتریکی یکی از جدیدترین فناوری هایی که از ابتدای ظهورش با پیشرفت های بسیاری روبه رو شد، پنل ها یا صفحات خورشیدی هستند

پنل های خورشیدی سیار برای شارژ خودروی الکتریکی

یکی از جدیدترین فناوری هایی که از ابتدای ظهورش با پیشرفت های بسیاری روبه رو شد، پنل ها یا صفحات خورشیدی هستند که سال های زیادی است به روی کار آمده اند، ابن بار به کمک خودروهای برقی می آیند تا به آلایندگی کمتر هوا کمک کنند. قطعا این موضوع را می دانید که باتری های امروزی تنها مدت زمان تایید شده ای را برای یک خودروی برقی دوام می آورند و بعد از آن نیاز به شارژ شدن مجدد دارند، حال اگر شما در جایی قرار داشته باشید که شارژر های خودروهای برقی دور از دسترس شما بودند چه باید کرد!؟

یکی از واحدهایی که به تازگی کار خود را آغاز کرده است؛ یک ایستگاه شارژ است که برای شارژ خودروهای برقی مورد استفاده قرار میگیرد. این ایستگاه MEC-S با استفاده از دو آرایه مستطیلی خورشیدی و دو گل هوشمند خورشیدی که برای ردیابی خورشید در طول روز کج می شوند و می چرخند، تا ۵۰ کیلووات انرژی جذب می کند. چهار ایستگاه شارژ سطح ۲ هر کدام تا ۱۰ کیلووات برای شارژ خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی فراهم می کنند. یک باتری ۲۲۰ کیلووات ساعتی برای ذخیره انرژی اضافی و تامین انرژی در مواقعی که خورشید نمی تابد وجود دارد و ممکن است باز هم نیاز به شارژ برای خودروهای برقی وجود داشته باشد، دیزل ژنراتور آن را می توان روشن کرد.

شارژ سلول سوختی هیدروژنی کارها را سرعت می بخشد…

اگرچه ایستگاه خورشیدی آن چشمگیر است و برای نیازهای ما بی عیب و نقص کار می کند، اما Renewable Innovations تجارت اصلی خود را حول انرژی هیدروژن ساخته است. MEC-H2EV این شرکت سلول‌های سوختی هیدروژنی، باتری‌های لیتیوم یونی و شارژرهای سریع DC را در یک نیمه تریلر قرار می‌دهد که قدرت بسیار بیشتری نسبت به MEC-S ارائه می‌کند. پیل های سوختی می توانند تا ۲۵۰ کیلووات تولید کنند و باتری ها ۴۴۰ کیلووات ساعت برق ذخیره می کنند. با دو شارژر سریع ۱۸۰ کیلوواتی DC برای سوخت گیری خودروهای برقی، راه حل بهتری برای نیازهای شارژ ما هستند.

مطالعه بیشتر  در خبر خودروهای خارجی | شورولت در حال کار بر روی یک وانت پیکاپ است!

نیروگاه های سیار فقط برای اتومبیل ها نیستند…

در نهایت، شارژ EV احتمالا تنها بخشی از سبد محصولات نوآوری های تجدیدپذیر است. رابرت مونت، مدیر عامل شرکت، شرط می‌بندد که اشتیاق روزافزون جهان برای انرژی پاک به موقعیت‌هایی منجر می‌شود که در آن استفاده از سلول‌های سوختی هیدروژنی، باتری‌های ذخیره‌سازی یا پنل‌های خورشیدی برای برآوردن تقاضای برق به جای ارتقای زیرساخت‌های الکتریکی، منطقی‌تر خواهد بود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر داغ خودرو امروز افزایش قیمت محصولات تویوتا

mortazavi

فراری خبر جدید خودرویی خود را با کانسپت Vision GT اعلام کرد….

mortazavi

پکیج آپدیت شده برای خودروی رالی آئودی RS Q E-Tron

mortazavi

نظر دهید.