مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

پتنت جدید فورد Ford Patents Clever

پتنت جدید فورد Ford Patents Clever پتنت جدید فورد یکی از مدل هایی است که قرار است به شکل چند ریلی تخت خوابی طراحی شود و توانایی بار بیشتری را خواهد داشت. فورد مانند همیشه با طرز فکر متفاوتی که دارد تصمیم دارد که یک پیکاپ وانت متفاوت با جعبه بار جذاب تری طراحی کند و این نشان می‌دهد که نام تجاری Dearborn، MI می‌خواهد پیکاپی را روانه بازار کند که اکثر مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، ایده ثبت اختراع جدید این است که ریل‌های تخت می‌توانند با استفاده از یک جفت محرک خطی، یکی برای هر پایه و یک جفت برای هر طرف تخت، از داخل گلگیرها بالا و پایین بروند. اینها نرده‌های تخت را بلند می‌کنند تا یک ریل ارتفاع کابین را تشکیل دهند که می‌توانید از آن برای محکم کردن محموله‌های بلند استفاده کنید.

پتنت جدید فورد Ford Patents Clever

پتنت جدید فورد یکی از مدل هایی است که قرار است به شکل چند ریلی تخت خوابی طراحی شود و توانایی بار بیشتری را خواهد داشت. فورد مانند همیشه با طرز فکر متفاوتی که دارد تصمیم دارد که یک پیکاپ وانت متفاوت با جعبه بار جذاب تری طراحی کند و این نشان می‌دهد که نام تجاری Dearborn، MI می‌خواهد پیکاپی را روانه بازار کند که اکثر مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، ایده ثبت اختراع جدید این است که ریل‌های تخت می‌توانند با استفاده از یک جفت محرک خطی، یکی برای هر پایه و یک جفت برای هر طرف تخت، از داخل گلگیرها بالا و پایین بروند. اینها نرده‌های تخت را بلند می‌کنند تا یک ریل ارتفاع کابین را تشکیل دهند که می‌توانید از آن برای محکم کردن محموله‌های بلند استفاده کنید.

این پایه‌های قابل نصب و محرک‌های خطی ریل‌های تخت در حالی که توسط یک مجموعه بوش هدایت و پشتیبانی می‌شوند، به دیوارهای کنار تخت ثابت می‌شوند. برای تقویت این قطعات، فورد یک «عضو تقویت‌کننده» را توصیف می‌کند که بیشتر بار روی ریل‌ها را در کنار تخت‌ها تحمل می‌کند، بنابراین این محرک‌ها فقط آلومینیوم یا پلاستیک نازک نیستند. وقتی پایین می‌روید، این نرده‌های تخت قابل نصب فقط به کنار تخت می‌نشینند، اما دلیلی برای آن وجود دارد که به زودی به آن خواهیم رسید.

شورولت کامارو ۲۰۲۳

ریل ها همچنین برای ایمن کردن محموله در کف استفاده می شوند، بنابراین نه تنها می توانید محموله های بلندتری را نگه دارید، بلکه ریل ها با استفاده از یک سنسور بار جریان روی محرک ها برای تعیین زمان ایمن بودن بار، تسمه ها را پایین می کشند. همچنین اگر کسی تمایل داشته باشد تا بارهای حمل شده توسط این پیکاپ دیده نشود می تواند از یک پوشش ورقی استفاده کند.

مطالعه بیشتر  خروج ژاپنی ها از کره جنوبی

این کانسپت جدید از فورد به نظر می رسد که مدت نسبتا طولانی زمان بر باشد تا وارد بازار اصلی و خط تولید نهایی شود که به گفته این کمپانی هر آنچه که باشد؛ ایده و طراحی بسیار متفاوتی دارد.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت جدید هیوندای آیونیک ۶ مدل ۲۰۲۳

mortazavi

ادغام مجدد رنو و نیسان

سردبیر

تولد دوباره خودروی کالسکه ای Meyers Manx از فولکس واگن

mortazavi

نظر دهید.