مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

ون برقی از جنرال موتورز رکورد مسافت را به ثبت رساند!

ون برقی از جنرال موتورز رکورد مسافت را به ثبت رساند! در جدیدترین گزارشات خودرویی از مجله خبری ۲۲ شرقی به تازه ترین اخبار و رویدادهای جهانی از صنعت خودرو خواهیم پرداخت که در مورد جدیدترین ون برقی است که توسط جنرال موتورز قرار است وارد بازار خودرو شود و با نام BrightDrop Zero 600 به مرحله تولید رسیده و توانسته رکورد مسافت را با ۲۶۰ مایل (۴۸۰ کیلومتر) به ثبت برساند.
این مدل ون که به تازگی این رکورد را ثبت گینس کرده است و هدف این بوده که بتواند کار حمل و نقل در هر مواردی را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد، از رساندن بسته ها گرفته تا حمل تجهیزات مختلف! به گفته مدیر عامل این کمپانی خودروسازی، این مسافت ثبت شده یک مسافت واقعی می باشد که Zevo 600 در سفر خود از شهر نیویورک تا واشنگتن دی سی طی کرده است و برای تعداد زیادی از مسیرهای روزانه شهری و حومه شهر کافی است. همچنین بخوانید: ادعای ایلان ماسک برای خودرویی بدون پدال و فرمان تا ۲۰۲۴!

ون برقی از جنرال موتورز رکورد مسافت را به ثبت رساند! در جدیدترین گزارشات خودرویی از مجله خبری 22 شرقی به تازه ترین اخبار و رویدادهای جهانی از صنعت خودرو
ون برقی از جنرال موتورز رکورد مسافت را به ثبت رساند! در جدیدترین گزارشات خودرویی از مجله خبری ۲۲ شرقی به تازه ترین اخبار و رویدادهای جهانی از صنعت خودرو

BrightDrop با فدرال اکسپرس قراردادی دارد که هدف آن ارائه ۲۵۰۰ ون EV است، از این رو FedEx روی این ون رکورددار است. BrightDrops در مجموع ۲۵۰۰۰ تعداد را به صورت رزرو شده از قبل را اعلام کرده است و Zevo 600 در حال حاضر در حال تولید است. این ون می تواند ۲۲۰۰ پوند کالا را در یک فضای بار ۶۰۰ فوت مکعبی حمل کند. صمن ابنکه ار جدبدترین دستاوردهای این خودروسازی می توان به یک ون کوچکتر، Zevo 400، اشاره کرد که در اواخر سال آینده عرضه می شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  تازه ترین خبر خودرویی | قیمت بنزین آمریکا سر به فلک می کشد!

مطالب مرتبط

نقص جدی، سرقت راحت در خودروهای کمپانی تسلا

mortazavi

پتنت جدید فورد Ford Patents Clever

mortazavi

اخبار تازه از خودروسازان جهان | جریمه سنگین برای خودروسازی تسلا !!!

mortazavi

نظر دهید.