مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

لو رفتن عکس های هیوندای النترا ۲۰۲۲

 مدل جدید از خودروهای کمپانی هیوندا در سری خودروهای ۲۰۲۲ که توسط این شرکت قرار بود معرفی شود، طی اقدامی از سوی برخی افراد تصاویر آن لو رفته و هیوندای النترا ۲۰۲۲ تا حدودی قابل تشخیص است که در ظاهر اولیه چگونه خواهد بود. اما جزئیاتی در مورد مشخصات فنی هیوندای النترا ۲۰۲۲ و نوع طراحی کابین و بدنه را باید منتظر ماند تا این خودروساز خارجی در معرفی رسمی این مدل بیان کند. همراه باشید تا در مطالب بعدی به زودی مشخصات بیشتری از این مدل را ذکر کنیم…

تقریبا در ماه سپتامبر سال قبل بود که خودروساز کره جنوبی مدل هیوندای النترا N مدل ۲۰۲۲ را پیش نمایش کرد و تصاویر محدودی از این مدل انتشار داد. اما همیشه عکاسان جاسوسی حاضر در صحنه از این فرصت استفاده کردند و از این سدان عکس هایی را انتشار دادند.

در طراحی اولیه مشاهده می شود که این مدل نیز مانند دیگر مدل های سری N دارای لوله های بزرگ به شکل دایره است و چرخ های این مدل اما با مدل های i20  N و i30 N کمی تفاوت دارد.

هیوندای النترا 2022 | مشخصات فنی خودروهای کره ای | ماشین های 2022 | خودروسازان خارجی | سایت اخبار خودرو و معرفی خودروها در 22 شرقی

سری های N از کمپانی هیوندای توسط همین کمپانی تیونینگ شده اند و قدرت موتور بیشتری دارند. به گفته مدیر شرکت هیوندا؛ این مدل یک خودروی اسپرت است که در سبک های مختلف رانندگی قابل اجراست و افرادی که به این مدل علاقه دارند باید منتظر بمانند تا در اولین نمایش جهانی از این خودرو رونمایی شود.

حتما بخوانید: تمام شدن محصولات لامبورگینی در سال ۲۰۲۱!!!

پیش بینی مشخصات فنی هیوندای النترا ۲۰۲۲

گفته شده این مدل قرار است با یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندری توربو وارد بازار شود که قدرت را از ۲۷۵ اسب بخار می گیرد و خریداران می توانند یا جعبه دنده ۶ سرعته دستی را سفارش داده و یا جعبه دنده ۸ سرعته دوکلاچه را انتخاب کنند. جزئیات بیشتری از این خودرو وابسته به کمپانی خودروسازی مربوطه می شود که در هفته های بعد در مورد آن صحبت خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  مشخصات بوئیک انکلیو 2022 Buick Enclave

مطالب مرتبط

قهرمان سال بعد کیست؟ ۱۰ خودروی برتر فرمول یک ۲۰۲۰

سردبیر

ادغام مجدد رنو و نیسان

سردبیر

معرفی استون مارتین DBR22 Speedster با موتور V-12

mortazavi

نظر دهید.