مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

هیوندای آیونیک ۶ مدل ۲۰۲۳ برد تسلا ۳ را شکست داد!

هیوندای آیونیک 6 مدل 2023 برد تسلا 3 را شکست داد! خودروی جدید از برند هیوندا با نام آیونیک 6 توانست برد ثبت شده تسلا 3 را در آپدیت های جدید خود شکست دهد.

هیوندای آیونیک ۶ مدل ۲۰۲۳ برد تسلا ۳ را شکست داد!

خودروی جدید از برند هیوندا با نام آیونیک ۶ توانست برد ثبت شده تسلا ۳ را در آپدیت های جدید خود شکست دهد. برد تخمینی هیوندای آیونیک ۶ جدید EPA 361 مایل، آن را به یکی از دوربردترین خودروهای برقی موجود در بازار تبدیل کرده است.

هیوندای Ioniq 6 2024 نسخه سدان Ioniq 5 به تخمین شعاع EPA فوق العاده ای دست یافته است که با یک بار شارژ با باتری کامل در طول عمر خود حداکثر ۳۶۱ مایل را طی می کند. محدوده، پیکربندی دیفرانسیل عقب. رتبه بندی جدید EPA MPGe Ioniq 6 با Lucid Air مطابقت دارد و بهترین پیکربندی تسلا مدل ۳ را دارد.

بیشترین بردی که در حال حاضر با تسلا مدل ۳ می توانید بدست آورید ۳۵۶ مایل است. این مقدار کمی از امتیاز جدید ۳۶۱ مایلی Ioniq 6 است، اما یک نکته وجود دارد. Ioniq 6 فاصله خود را با دیفرانسیل عقب جفت شده با بسته باتری ۷۷٫۴ کیلوواتی طی می کند، جایی که مدل ۳ با ارائه سیستم چهار چرخ متحرک (و باتری ۸۲ کیلووات ساعتی) تقریباً به همان میزان دست می یابد.

در اینجااشاره ای به تریم های متفاوت هیوندای آیونیک ۶ خواهد شد که هر کدام از آنها چه بردی را می توانند به ثبت برسانند.

  • برد بلند SE RWD با چرخ های ۱۸ اینچی به برد ۳۶۱ مایل و ۱۴۰ MPGe می رسد.
  • برد بلند SE AWD با چرخ های ۱۸ اینچی به ۳۱۶ مایل و ۱۲۱ MPGe می رسد. SEL RWD با چرخ های ۲۰ اینچی و Limited RWD با چرخ های ۲۰ اینچی هر دو به ۳۰۵ مایل و ۱۱۷ MPGe می رسند.
  • SEL AWD و Limited AWD با ۲۰ اینچ هر دو به ۲۷۰ مایل و ۱۰۳ MPGe می رسند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  توندرا TRD 2021 مدل مفهومی از کمپانی تویوتا

مطالب مرتبط

ارزش کدام یک بیشتر است؟ خودروهای برقی معمولی یا هوشمند!!!

mortazavi

اخبار خودروهای خارجی | به زودی کیا سول الکتریکی نسخه بوردمستر…

mortazavi

خبرگزاری ایرانی: فراخوان ۴۰٫۰۰۰ تسلا مدل S و X برای ایراد فرمان برقی

mortazavi

نظر دهید.