مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

ابلاغیه برای ۸۲۰۰ خودروی هوندا به دلیل خطر کیسه هوا

ابلاغیه برای 8200 خودروی هوندا به دلیل خطر کیسه هوا کمپانی خودروسازی هوندا برای 8200 خودرو به دلیل خطر کیسه هوا ابلاغیه و هشدار صادر کرد

ابلاغیه برای ۸۲۰۰ خودروی هوندا به دلیل خطر کیسه هوا

کمپانی خودروسازی هوندا برای ۸۲۰۰ خودرو به دلیل خطر کیسه هوا ابلاغیه و هشدار صادر کرد که در این ابلاغیه اعلام کرد خودروهای آکورا در مدل های ۲۰۰۱-۲۰۰۳ که دارای کیسه هوا هستند با یک مشکل جدی روبه رو هستند و ممکن است راننده را در خطرات پیش بینی نشده ای قرار دهند.

هوندا و آکورا برای ۸۲۰۰ راننده که مدل های خودروهایشان مربوط به سال ۲۰۰۱-۲۰۰۳ است و دارای کیسه هوا هستند، هشدار توقف درایو صادر می کنند. خودروهای آسیب دیده شامل مدل‌های هوندا آکورد و سیویک ۲۰۰۱-۲۰۰۲ هستند. مدل های CR-V، Odyssey و Pilot 2002. مدل های ۲۰۰۲-۲۰۰۳ Acura 3.2 TL; و مدل های Acura 3.2CL 2003. همچنین برای مدل های هوندا که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ هستند فراخوان صادر شده است و دلیل آن هم عدم تعویض این کیسه های هوا توسط رانندگان است.

هوندا و آکورا با انتشار بیانیه‌ای مشترک هشداری به نام به حدود ۸۲۰۰ دارنده مدل‌های بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ صادر کردند که هنوز به کیسه‌های هوای تعمیر نشده تاکاتا مجهز هستند. کیسه‌های هوا بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ توسط هوندا فراخوان شد و هرگز توسط صاحبان خودروها جایگزین نشدند و تقریباً ۸۲۰۰ خودرو آسیب دیده باقی ماندند. این لیست شامل مدل های ۲۰۰۱-۲۰۰۲ هوندا آکورد و سیویک می شود. مدل های CR-V، Odyssey و Pilot 2002. مدل های ۲۰۰۲-۲۰۰۳ Acura 3.2 TL; و مدل های Acura 3.2CL 2003 می باشد.

از مالکان درخواست می شود تا زمان فراخوان لازم از رانندگی با خودروهای آسیب دیده خودداری کنند. به گفته اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه، کیسه های هوای آلفا تاکاتا از قدیمی ترین کیسه های تحت فراخوان هستند و نرخ خرابی آنها ۵۰ درصد است. اگر کیسه هوا پاره شوند، قطعات فلزی که به سمت صورت راننده پرتاب می‌شوند می‌توانند باعث مرگ یا آسیب‌های جانی او شوند.

مطالعه بیشتر  بروزترین خبر خودرو | تغییر چهره تسلا مدل 3 به زودی....

NHTSA از دارندگان وسایل نقلیه می خواهد که فوراً بررسی کنند که آیا وسیله نقلیه آنها بازخوانی کیسه هوای تاکاتا دارد یا خیر. در این صورت، مالکان باید استفاده از خودروی آسیب دیده را متوقف کنند و با نمایندگی یا خدمات مشتریان Acura/Honda تماس بگیرند تا در اسرع وقت تعمیر رایگان را برنامه ریزی کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تازه ترین خبر خودرویی | قیمت بنزین آمریکا سر به فلک می کشد!

mortazavi

کارلوس گوسن در پیچ و خم شکایت از نیسان

سردبیر

بازگشت قدرتمندانه تویوتا کروان بعد از مدت ها به بازار خودرو

mortazavi

نظر دهید.