مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

نسخه جدید Jeep Avenger 4×4 در سال ۲۰۲۴ عرضه می شود

نسخه جدید Jeep Avenger 4x4 در سال 2024 عرضه می شود شاسی‌بلند الکتریکی جدید جیپ Jeep Avenger 4x4 با ظاهری جدید از این برند عرضه شده است، اما هنوز برنامه‌هایی برای نسخه آفرود 4*4 جهت توسعه بیشتر آن در دست اجراست. به گفته رئیس این شرکت، نسخه چهار چرخ متحرک جیپ تازه راه‌اندازی شده سال آینده به جای سال 2023 وارد بازار خواهد شد.

نسخه جدید Jeep Avenger 4×4 در سال ۲۰۲۴ عرضه می شود
شاسی‌بلند الکتریکی جدید جیپ Jeep Avenger 4×4 با ظاهری جدید از این برند عرضه شده است، اما هنوز برنامه‌هایی برای نسخه آفرود ۴*۴ جهت توسعه بیشتر آن در دست اجراست. به گفته رئیس این شرکت، نسخه چهار چرخ متحرک جیپ تازه راه‌اندازی شده سال آینده به جای سال ۲۰۲۳ وارد بازار خواهد شد.

این برند آمریکایی اولین مدل خاص خود را به صورت دیفرانسیل جلو و به عنوان یک مدل کاملاً الکتریکی در اکثر بازارها، از جمله بریتانیا، عرضه کرده است. با این حال، این شرکت همچنین بیان کرده است که یک Avenger چهار چرخ متحرک در خط تولید خود دارد و از این قاعده پیروی می کند که هر جیپ باید براساس مسیرهای خارج از جاده نیز قابلیت استفاده راحت را داشته باشد. در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۲، طرح کانسپت از این مدل نمایش داده شده است که گفته شده دارای یک پیشرانه دو موتوره EV است.

Avenger معمولی محرک جلو تاکنون ۷۰۰۰ پیش‌سفارش را در سراسر اروپا جذب کرده است که بنا بر گفته این شرکت، همانگونه که نسخه دو چرخ متحرک این مدل تا این حد تقاضا داشته است، پس باید بی صبرانه منتظر نسخه چهار چرخ آن باشیم. برونو گفت: «این یکی دیگر از نقاط قوت  Jeep Avenger  است. نسخه دو چرخ محرک به اندازه یک Renegade در خارج از جاده توانایی دارد. اما باید ببینیم نسخه ۴×۴ خود را چگونه به بازار جهانی خودرو معرفی خواهد کرد.

نسخه جدید Jeep Avenger 4x4 در سال 2024 عرضه می شود شاسی‌بلند الکتریکی جدید جیپ Jeep Avenger 4x4 با ظاهری جدید از این برند عرضه شده

این تمایز بین BEV و ۴×۴ می تواند اشاره ای به یک پیشرانه غیر الکتریکی باشد. علیرغم این واقعیت که Avenger تقریباً در همه جا به عنوان یک خودروی برقی عرضه می شود، مدیران اجرایی نسبت به اینکه آیا پیشرانه تمام الکتریکی کانسپت ۴×۴ آن را به تولید خواهد رساند یا خیر، چالش هایی داشتند. اما اینطور به نظر می رسد که یک مدل هیبریدی با ترکیب موتور الکتریکی در محور عقب، می تواند یکی از راه حل های تاثیرگذار دیگر باشد.

مطالعه بیشتر  انرژی همجوشی برای سوخت خودروهای آینده

Jeep Avenger 4×4 Concept

جیپ از نمایشگاه خودروی پاریس استفاده کرد تا توانایی‌های خود را در ساخت خودروی چهار چرخ متحرک SUV جدید Avenger با کانسپت Avenger 4×4 به نمایش بگذارد. Avenger بر اساس پلت فرم e-CMP است که زیربنای شاسی بلندهای محرک جلو مانند Vauxhall Mokka-e و Peugeot e-2008 نیز می باشد. اما مهندسان جیپ روی طراحی های مجدد در معماری پایه این مدل کار کرده اند تا امکان چهار چرخ متحرک را فراهم کند و خودروی نمایشگاهی پاریس برای نشان دادن اینکه چگونه یک نسخه آفرود افراطی‌تر از Avenger می‌تواند به نظر برسد، طراحی شده است.

این کانسپت دارای بدنه ای عریض‌تر و قوس‌های چرخ‌دار کشیده‌تر برای کمک به قرار دادن لاستیک‌های ضخیم است و همین باعث شده تا چهره عضلانی آفرودی خاصی به خود بگیرد. هنوز از این مدل اطلاعات خاص دیگری در دسترس نیست و تا تایید نهایی توسط این کمپانی نمی دانیم که مشخصات فنی Jeep Avenger 4×4 چه مواردی خواهند بود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

جدیدترین خبر خودرو جهان | ۶۰۰ اسب بخار برای لوتوس الترو مدل ۲۰۲۴

mortazavi

کم‌ مصرف‌های خارجی بی‌دلیل گران شدند

سجاد ناجی

معرفی کراس اووری کوچک با نام دوج هورنت ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.