مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

پیش نمایشی کوتاه از مینی کانتریمن ۲۰۲۵ Mini Countryman

پیش نمایشی کوتاه از مینی کانتریمن 2025 Mini Countryman پیش نمایش Mini Countryman 2025 را به شکل خلاصه در ادامه مشاهده خواهیم کرد، خودرویی که یک پیشرانه EV 308 اسب بخاری ارائه می دهد.

پیش نمایشی کوتاه از مینی کانتریمن ۲۰۲۵ Mini Countryman

  • پیش نمایش Mini Countryman 2025 را به شکل خلاصه در ادامه مشاهده خواهیم کرد، خودرویی که یک پیشرانه EV 308 اسب بخاری ارائه می دهد. در ادامه معرفی خودروهای روز دنیا به جزئیاتی از مدل و مشخصات فنی مینی کاننتریمن ۲۰۲۵ خواهیم پرداخت.
  • نسل جدید این SUV کوچک تولید خود را از سال جاری آغاز می کند و نسخه EV یک سیستم چهار چرخ متحرک دو موتوره را در SE ALL4 خود ارائه می دهد.
  • مینی اولین نگاه از نسل بعدی شاسی بلند کانتریمن را نشان داده است. این خودرو برای مدل سال ۲۰۲۵ وارد ایالات متحده خواهد شد و تولید آن از سال جاری در آلمان در کارخانه BMW آغاز می شود.
  • کانتریمن جدید هم نسخه بنزینی و هم نسخه الکتریکی را ارائه می دهد و خواهیم دید که آیا هر دو در نهایت به ایالات متحده می آیند یا خیر.

Mini مشخصات نسخه الکتریکی کانتریمن ۲۰۲۵ را منتشر کرده است که در پیکربندی های E 188 اسب بخاری و SE ALL4 308 اسب بخاری ارائه می شود.

نسخه جدید بزرگ‌ترین سایز از این مدل مینی، شاسی بلند کانتریمن، به زودی وارد بازار می‌شود و به تازگی تایید کرده‌اند که نسخه الکتریکی آن تولید خواهد شد. عکس‌های جدید یک کانتریمن ۲۰۲۵ استتار شده نیز نگاهی اجمالی به ظاهر مدل جدید می‌دهد که جای تعجب نیست که به زیبایی‌شناسی آشنای مینی نزدیک است.

پیش نمایشی کوتاه از مینی کانتریمن 2025 Mini Countryman  پیش نمایش Mini Countryman 2025 را به شکل خلاصه در ادامه مشاهده خواهیم کرد، خودرویی که یک پیشرانه EV 308 اسب بخاری ارائه می دهد.
پیش نمایشی کوتاه از مینی کانتریمن ۲۰۲۵ Mini Countryman پیش نمایش Mini Countryman 2025 را به شکل خلاصه در ادامه مشاهده خواهیم کرد، خودرویی که یک پیشرانه EV 308 اسب بخاری ارائه می دهد.

مینی کانتریمن ۲۰۲۵ امسال تولید خود را در کارخانه BMW در لایپزیگ آلمان آغاز می کند و اولین مدل مینی است که در کشور اصلی سازنده ای ن مدل ها ساخته می شود. این خودرو در کنار چندین مدل BMW از جمله سری ۲ Gran Coupe ساخته خواهد شد. ما دقیقاً مطمئن نیستیم که چه زمانی در ایالات متحده به فروش می رسد، اما ما انتظار داریم که هر دو نسخه گازی و EV به سواحل ما راه پیدا کنند.

مطالعه بیشتر  نسخه جدید رادفورد Radford Type 62-2 Pikes Peak

کانتریمن برقی برخی از قطعات را با BMW iX1، نسخه الکتریکی کراس اوور X1 که ما در ایالات متحده دریافت نمی کنیم، به اشتراک می گذارد، اما تفاوت هایی وجود دارد: مینی مدل پایه E را با یک موتور الکتریکی ۱۸۸ اسب بخاری ارائه می دهد، در حالی که پیکربندی قدرتمندتر SE ALL4 دارای تنظیمات دو موتوره و چهار چرخ متحرک مشابه BMW با ۳۰۸ اسب بخار است. هر دو خودروی برقی Countryman دارای بسته باتری ۶۴٫۸ کیلووات ساعتی هستند و Mini برد ۲۸۰ مایلی را در چرخه WLTP تخمین زده است. ما انتظار داریم که تعداد برد ایالات متحده در صورت دریافت برآوردهای رسمی EPA کمتر باشد، احتمالاً کمتر از ۲۴۰ مایل است.

همچنین مدل خودروهایی که تا دو سال آینده قرار است به صورت رسمی وارد بازار شوند به شکل کانسپت و یا پیش نمایشی از این مدل ها اکنون قابل نمایش هستند، به عنوان مثال مدل خودروی لینک اند کو ۰۸ Lynk&Co را می توانید مطالعه کنید.

نسخه گازسوز به نظر می رسد شرط مطمئنی برای به اشتراک گذاشتن موتور ۲٫۰ لیتری چهار خطی توربوشارژ با ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور در BMW X1 2023 با مشخصات ایالات متحده باشد، اگرچه ممکن است در سطوح مختلف خروجی برای کانتریمن ارائه شود. فرم های پایه، S و JCW که بعد از رونمایی اصلی بررسی خواهندشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی دو کانسپت جدید مرسدس” NX PHEV Offroad و ROV !

mortazavi

خودروساز خارجی: تصاویر اولیه پژو ۹X8 مدل ۲۰۲۲

mortazavi

مجهز شدن خودروهای تسلا به فناوری ارتقا یافته H.E.L.P!

mortazavi

نظر دهید.