مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

قیمت ۱۵ میلیون دلاری در مزایده ای برای مک لارن F1 دهه ۱۹۹۰

مک لارن F1 با قیمت ۱۵ میلیون دلار در مزایده ای به فروش گذاشته خواهد شد!!! همراه باشید تا در ادامه به جزئیات این خبر خودرویی بپردازیم…

قرار مزایده ای برای مک لارن F1

ابرخودرویی که در دهه ۱۹۹۰ تولید شد یکی از جذابترین مدل ها در نوع خود بود که قرار است در ماه آگوست به مزایده گذاشته شود و قیمت آن نیز بیشتر از ۱۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

علت توقف تولید شورولت کوروت مدل ۲۰۲۱

رنگ قهوه ای کریتون در بدنه این خودرو یکی از منحصر به فرد ترین رنگ ها می باشد که با روکش چرم داخل کابین به رنگ قهوه ای تیره تزئین شده است.

زمانی که این خودرو توسط یک شخص ژاپنی خریداری شد، رانندگی بسیار کمی را با این ابر خودرو تجربه کرد و بعد از آن به یک شخص دیگر در آمریکا واگذار شد که باز هم استفاده چندانی از این مدل نشد که این بار در یک مزایده قرار است به فروش برسد. این خودرو به همراه تمامی لوازم جانبی خود یک خودرو کامل است که شامل: یک ساعت کمیاب TAG Heuer، کیت بازار تیتانیوم طلایی رنگ، صندوقچه ابزار FACOM از جمله تجهیزاتی است که همراه این خودرو می باشد.

خبر خودروسازان خارجی: توقیف رولز رویس فانتوم به خاطر استفاده از …

جالب است بدانید این ابر خودرو هنوز هم با لاستیک های اصلی گودییر ایگل F1 است و قرار است با همین لاستیک ها هم به فروش برسد.

این خودرو در همان ابتدا از موادی مانند فیبرکربن، کولار، تیتانیوم و ورق طلا استفاده کرده است، ترکیبی که هنوز هم در سال ۲۰۲۱ خیلی از کمپانی ها ممکن است از آن استفاده نکنند.

مطالعه بیشتر  قیمت انواع خودرو امروز 18 مرداد

مک لارن F1 | قیمت مک لارن F1 | مزایده مک لارن F1 | مک لارن دهه 1990 | اخبار خارجی خودرو | خودروسازان خارجی | ابر خودروها | خودروهای اسپرت

ابر خودروی مک لارن F1 دارای یک موتور ۶٫۱ لیتری V12 بی ام و می باشد که قدرت خود را از ۶۱۸ اسب بخار تامین می کند و انتقال قدرت آن از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی به کار می رود و نهایت سرعت آن نیز بیشتر از ۲۰۰ مایل در ساعت می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

بالارفتن دوباره فروش خودروساز بزرگ دنیا!

mortazavi

تویوتا یاریس خودروی برگزیده سال ۲۰۲۱ اروپا

mortazavi

نرم افزار FSD تسلا با علائم توقف جاده ها مشکل دارد!

mortazavi

نظر دهید.