مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

معرفی کراس اووری کوچک با نام دوج هورنت ۲۰۲۳

معرفی کراس اووری کوچک با نام دوج هورنت ۲۰۲۳… در گزارش جدیدی از معرفی ماشین های ۲۰۲۲ به خودروی دوج هورنت خواهیم پرداخت که قرار است تا سال ۲۰۲۳ وارد بازار خودرو شود و البته هنوز اطلاعات دقیقی از این خودرو گزارش داده نشده است و تنها حدسیاتی در مورد آن گفته شده که در مجله خبری ۲۲ شرقی آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. 

دوج آماده بازگشت به بازی کراس اوورهای کوچک است که این بار با تولیدی در این نسخه دوج هورنت ۲۰۲۳ را قصد دارد روانه بازار کند که ممکن است با پیشرانه پلاگین هیبریدی در دسترس باشد. خودروساز خارجی دوج این بار قصد دارد پلتفرم را به صورت اشتراکی با Alfa Romeo Tonale انجام دهد و اگر هورنت دقیقاً از فرمول Tonale پیروی کند، شاهد یک چهار سیلندر ۲۵۶ اسب بخاری توربوشارژ با چهار چرخ متحرک به عنوان مجموعه استاندارد خواهیم بود که یک آپشن هیبریدی پلاگین با حدود ۳۰ مایل مسافت رانندگی الکتریکی در دسترس است. ما جرئیات بیشتر را در مورد کراس اوور دوج هورنت ۲۰۲۳ را زمانی که به مرحله تولید نهایی برسد خواهیم دانست و انتظار داریم تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ شاهد معرفی نسخه تولیدی آن باشیم.

همانطور که گفته شد این مدل قرار است با یک پیشرانه هیبرید پلاگین در درسترس قرار بگیرد. در برخی رسانه ها گفته شده که قرار است که ۲۰۲۳ Dodge Hornet در پاییز وارد بازار جهانی شود. خبر خودرویی جدید با دیدار دولت بایدن با تسلا و دیگر خودروسازان در رابطه با زیرساخت های خودروهای برقی!

مطالعه بیشتر  اخبار خودرو: سوبارو از شاسی بلند جدید خود خبر می دهد!

برخی پیش بینی ها حاکی از این است که این مدل با یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری چهار سیلندر وارد خواهد شد که قدرت این سیستم در حدود ۲۰۲۲ اسب بخار و یا ۱۴۹ کیلووات است. بیشتر بدانید: فروش خودروهای جدید روسیه در پاییز آزاد می شود!

مدل جدید از این کمپانی قرار است به عنوان یک نسخه کوچک و جمع و جور از کراس اوور باشد که می تواند با رقیبانی مانند: کیا سلتوس، مزدا CX-30 و فولکس واگن تائوس رقابت کند و هنوز هم جزئیات فنی و امکانات این مدل معرفی نشده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروی الکتریکی بدون شارژ در آینده ای نزدیک

mortazavi

انتشار طراحی اولیه موستانگ الکتریکی مدل ۲۰۳۰

mortazavi

ترس ایلان ماسک از رکود اقتصادی امریکا و تاثیر آن بر خودروسازی اش!

mortazavi

نظر دهید.