مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

معرفی لندرور دیفندر Land Rover Defender V8

معرفی لندروور دیفندر Land Rover Defender V8 در گزارش معرفی خودروهای آینده در مجله خبری خودرو به بررسی لندروور دیفندر V8 خواهیم پرداخت.

معرفی لندرور دیفندر Land Rover Defender V8

آپدیت جدید مشخصات فنی لندرور دیفندر Land Rover Defender V8 در انتهای مطلب آورده شده است. 

لندرور در نوربورگرینگ در حال آزمایش نسخه ای بسیار قوی از دیفندر است که می تواند تمرکزی بسیار بالا بر روی مسیرهای پر پیچ و خم و جاده ای داشته باشد. در این نمونه که تصاویر آن گرفته شده است یک لندرور دیفندر مشاهده می شود که نشانه ها حاکی از آن است که این نسخه مقاوم تر و سخت تر بر عملکرد ۴×۴ است. در گزارش معرفی خودروهای آینده به بررسی لندرور دیفندر V8 خواهیم پرداخت. اگزوز چهار خروجی این خودرو را به عنوان خودروی محبوب با موتور V8 نشان می دهد، اما سرنخ های ظریفی وجود دارد که نشان می دهد که این نسخه تغییراتی بیش از این دارد.

انحناهایی که بر روی بدنه وجود دارد و لاستیک های بزرگ نشان دهنده یک مدل قدرتمند است که سعی کرده در ظاهر خود را به شکل بسیار خوبی نشان دهد. چرخ ها و لاستیک ها در لندروور دیفندر وی ۸ جدید به شکل سفارشی شده قرار گرفته اند و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهند. همچنین بخوانید: شاسی بلند چینی با نام ” لندرور رنجرور ایووک L”

یک نسخه پرقدرت و آفرودی از ۴×۴ می تواند جای پای لندروور دیسکاوری SVX که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد را دنبال کند. در آن زمان، رئیس طراحی شرکت، جری مک گاورن گفت که این نشان می تواند “مسلماً” “برای یک نوع از آخرین Defender مناسب باشد.

لندرور دیفندر ۲۰۲۰

این بدون شک پیشنهادی گران‌تر و محدودتر نسبت به V8 فعلی خواهد بود، که بسیار بالاتر از قیمت اولیه حدوداً ۱۰۰۰۰۰ پوندی آن خودرو است. در جدیدترین گزارشات و مشخصاتی که از لندروور دیفندر V8

مطالعه بیشتر  چگونه مازاد ظرفیت کارخانه صنعت خودرو را تهدید می کند!

از سال ۲۰۲۲ اعلام شده است ویژگی ۴×۴ خواهد بود که پیش تر نیز به آن اشاره شده بود. Defender V8 جدید ۵۲۵ اسب بخاری و Defender V8 Carpathian Edition ترکیبی منحصر به فرد از عملکرد و قابلیت را با تنظیمات سفارشی شاسی ارائه می کنند که سطح رانندگی بسیار خوبی را ارائه می دهند.

دیفندر V8 بر روی توانایی برجسته ۴×۴ مقاوم است و با ترکیب یک موتور ۵٫۰ لیتری V8 سوپرشارژر قدرتمند ۵۲۵ اسب بخاری با سیستم تعلیق و تنظیم گیربکس ماهرانه برای ایجاد سریع ترین و پویاترین مدل دیفندر، سطوح جدیدی از عملکرد و درگیری راننده را ارائه می دهد.

اتصال آپدیت شده نیز بخشی از به‌روزرسانی‌های سال ۲۰۲۲ است. سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro1 در Defender اکنون با طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید، از جمله گزینه صفحه نمایش لمسی بزرگتر ۱۱٫۴ اینچی در دسترس است.

با تنظیم منحصر به فرد سیستم تعلیق و گیربکس، از جمله نرخ های فنر و دمپر سفارشی و دیفرانسیل عقب فعال الکترونیکی جدید، هندلینگ چابک تر و جذاب تر را با کنترل بدنه بالاتر ارائه می دهد که همگی با V8 همراه هستند.

قدرت در این مدل از یک موتور ۵٫۰ لیتری V8 سوپرشارژ می آید که ۵۲۵ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک حرکت می کند. دیفندر V8 شتاب ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت را تنها در ۴٫۹ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۴۹ مایل در ساعت با چرخ های ۲۲ اینچی ارائه می دهد.

همراه با موتور ۵٫۰ لیتری V8 سوپرشارژر، شخصیت این مدل بسیار جذاب تر شده است و به گفته مدیر ارشد مهندسی پیشرفته پیشرانه جگوار لندرور صدایی که از این موتور تولید می شود بسیار فوق العاده است و ضمن اینکه عملکرد باور نکردنی را نیز ارائه می دهد. کابین داخلی دیفندر وی ۸ با یک نوع چرم با کیفیت طراحی شده است که در خور شخصیت این مدل انتخاب شده است. برخی ویژگی های این مدل عبارتند از:

  • سیستم تعلیق بادی الکترونیکی
  • چراغ های جلو ماتریکس ال ایی دی
  • نورپردازی خاص کابین
  • فناوری آینه دید عقب
  • شارژ دستگاه بی سیم

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

نگرانی ولوو از جنگ تجاری

سردبیر

خودروی الکتریکی سوئیسی مایکرولینو Micro Mobility Systems

mortazavi

توقیف رولز رویس فانتوم به خاطر استفاده از چرم کروکودیل!

mortazavi

نظر دهید.