مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

معرفی دو کانسپت جدید مرسدس” NX PHEV Offroad و ROV !

معرفی دو کانسپت جدید مرسدس” NX PHEV Offroad و ROV !  خودروهای جدید مرسدس | خبر خودرو خارجی | مشخصات فنی NX PHEV Offroad

خودروسازی بزرگ لکسوس کانسپت NX PHEV Offroad و یک خودروی تفریحی آفرودی را با موتور هیدروژنی به نمایش گذاشته است.

لکسوس، کانسپت های خودروی آفرودی ROV که قبلا در خبرهای خارجی خودرویی ۲۲ شرقی در مورد آن صحبت کرده ایم و مدل دیگری به نام NX PHEV Offroad را در توکیو به نمایش گذاشته است. دو وسیله نقلیه جدید خارج از جاده که به گفته این شرکت، تلاش های آن برای «تحقق جامعه بی کربن» را نشان می دهند. ROV دو سرنشین، برای اولین بار در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شد و توسط یک پیشرانه ۱٫۰ لیتری سه سیلندر هیدروژنی انرژی خود را تامین می کند. لکسوس می‌گوید این مفهوم فراتر از رانندگی قدیمی در داخل و خارج از جاده است و می‌تواند تجربه رانندگی کاملا جدیدی را ارائه دهد. ROV اولین مدل هیدروژنی این شرکت است. این خودرو با استفاده از یک بدنه لوه ای شکل محکم ساخته شده است که به گفته لکسوس، به وزن کم خودرو کمک می کند، اگرچه هیچ عدد و ارقامی ذکر نشده است اما طول این وسیله نقلیه ۳٫۱ متر، عرض ۱٫۷ متر و ارتفاع ۱٫۸ متر است.

معرفی خودروهای هیدروژنی لکسوس

ROV دارای یک گیربکس دنده ای با قابلیت انتخاب دو یا چهار چرخ متحرک است. گفته می شود موتور آن دارای گشتاور بالایی است، در حالی که مصرف روغن برای آلایندگی نزدیک به صفر حداقل است.

لکسوس گفت: «این اولین وسیله نقلیه لکسوس است که از موتور هیدروژنی استفاده می‌کند و دوستدار محیط‌ زیست است، همچنین در عین حال تحریک و هیجان را تنها از طریق ارتعاشات یک وسیله نقلیه موتوری امکان‌پذیر می‌کند.» جدیدترین اخبار خودرو | کانسپت نیسان آریا تک سرنشین ۲۰۲۱

مطالعه بیشتر  شاسی بلند جدید آلفارومئو توناله 2022 همراه با مشخصات

کانسپت دوم، لکسوس NX PHEV Offroad، نسخه ای مقاوم از NX 450+ هیبریدی این شرکت است. این مدل با رنگ خاص اکسید آهن رنگ آمیزی شده است و لوگوی لکسوس و جلوپنجره هر دو مشکی مات هستند.

کانسپت آفرود به لاستیک‌های ۱۷ اینچی آفرود، ریل‌های سقف مشکی مات مجهز شده است. زیر کاپوت همان پیشرانه هیبریدی چهار سیلندر خطی ۲٫۵ لیتری دیده می شود که در NX 450+ استاندارد دیده می شود.

معرفی دو کانسپت جدید مرسدس" NX PHEV Offroad و ROV !  خودروهای جدید مرسدس | خبر خودرو خارجی | مشخصات فنی NX PHEV Offroad
معرفی دو کانسپت جدید مرسدس” NX PHEV Offroad و ROV !  خودروهای جدید مرسدس | خبر خودرو خارجی | مشخصات فنی NX PHEV Offroad

لکسوس گفت: «دو خودروی مفهومی به نمایش درآمده، مدل‌هایی هستند که تلاش‌های لکسوس برای تحقق جامعه‌ای بی‌کربن، گسترش انتخاب‌های مشتری، چالش برای پیشنهاد تنوع و گسترش شیوه‌های زندگی و ارائه ارزش‌های جدید فراتر از انتظارات را نشان می‌دهند.

این شرکت افزود: ‘هدف ایجاد تعادل بین سبک زندگی و لذت رانندگی است که خودروها برای مشتریان ما فراهم می کنند، در حالی که با طبیعت زندگی می کنند.’

پیش از این، لکسوس گفته بود که انتظار دارد بین مشتریان و مفهوم ROV خود وابستگی داشته باشد، زیرا در جهتی حرکت می کند که صحبت از طبیعت به میان می آید و قصد بر این است تا به طبیعت نزدیک شده و از آن به شیوه ای پایدار لذت برد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

اعلام صدها مکان سوپرشارژرهای جدید توسط تسلا!

mortazavi

کم‌ مصرف‌های خارجی بی‌دلیل گران شدند

سجاد ناجی

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۲ | معرفی لکسس جدید در آینده مدل LX, GX, RX

mortazavi

نظر دهید.