مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

فاش شدن مشخصات سیتروئن E-C3 قبل از عرضه

فاش شدن مشخصات سیتروئن E-C3 قبل از عرضه مشخصات سیتروئن E-C3 و جزئیات نسخه قبل از عرضه فاش شد. یکی از مشخصات معمول این مدل جدید از این برند

فاش شدن مشخصات سیتروئن E-C3 قبل از عرضه خبرهای جدید از ماشین های خارجی

مشخصات سیتروئن E-C3 و جزئیات نسخه قبل از عرضه فاش شد. یکی از مشخصات معمول این مدل جدید از این برند این است که سیتروئن E-C3 از یک بسته باتری ۲۹٫۲ کیلووات ساعتی تامین می شود و گفته شده که برد ادعایی ۳۲۰ کیلومتر با یک بار شارژ انجام می شود.

سیتروئن، پیش از عرضه‌ که ممکن است در هفته‌های آینده انجام شود، مشخصات و جزییات نوع هاچ‌بک الکتریکی E-C3 را به نوعی اعلام کرده است. اوایل این هفته، این خودروساز از همکاری خود با Jio-BP برای ایجاد زیرساخت شارژ EV خبر داد.سیتروئن E-C3 یک بسته باتری ۲۹٫۲ کیلووات ساعتی خواهد بود که ۵۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این مدل دارای تاییدیه MIDC با یک بار شارژ ۳۲۰ کیلومتر است. E-C3 می تواند از ۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت ۶٫۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۰۷ کیلومتر بر ساعت را طی کند.

شارژر ۳٫۳ کیلوواتی این امکان را به باتری می دهد که در ۱۰٫۵ ساعت از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ شود، در حالی که یک شارژر سریع DC سرعت شارژ ۱۰ تا ۸۰ درصد را در ۵۷ دقیقه امکان پذیر می کند.

سیتروئن C4 X

از نظر ابعاد، هاچ بک برقی E-C3 سیتروئن دارای طول ۳۹۸۱ میلی متر، عرض ۱۷۳۳ میلی متر و ارتفاع ۱۶۰۴ میلی متر است، در حالی که فاصله بین دو محور ۲۵۴۰ میلی متر است.
سیتروئن با E-C3 دو حالت رانندگی به نام های استاندارد و اکو را ارائه خواهد کرد. این مدل در دو نوع Live و Feel عرضه خواهد شد. در مورد مشخصات و آپشن های داخل کابین این مدل اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و همچنین این برند هنوز اعلام نکرده است که از نظر امکانات ایمنی چه ویژگی هایی را برای این مدل در نظر گرفته است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  تولد دوباره خودروی کالسکه ای Meyers Manx از فولکس واگن

مطالب مرتبط

کارلوس گوسن در پیچ و خم شکایت از نیسان

سردبیر

حراج خودروی دونالد ترامپ

سجاد ناجی

مدل مفهومی DS E-Tense مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.