مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

مزدا RX آماده ورود به بازار خودروهای برقی در آینده

مزدا RX آماده ورود به بازار خودروهای برقی در آینده خودروساز ژاپنی به طرفدارانش قول داده است که یک مدل خودروی جدید برقی را وارد بازار کند و از همین رو، مزدا

مزدا RX آماده ورود به بازار خودروهای برقی در آینده

خودروساز ژاپنی به طرفدارانش قول داده است که یک مدل خودروی جدید برقی را وارد بازار کند و از همین رو، مزدا یک خودروی مفهومی جدید Vision Study را به نمایش گذاشت که نشان دهنده یک کوپه اسپرت دو نفره با پیشرانه الکتریکی کاملاً جدید است. این کانسپت کوپه می تواند به راحتی نشان دهنده مسیر طراحی نسل بعدی رودستر مزدا MX-5 میاتا باشد و سرمایه گذاری های جدید خودروهای برقی باید به مزدا کمک کند تا با رقبایی مانند هیوندای، کیا، فورد، شوری و تسلا پیشی بگیرد. در ادامه به بررسی توضیحاتی مختصر از این مدل جدید خودروها خواهیم پرداخت.

مزدا BT-50

این مدل که در یک پیش نمایش ویدئویی در یوتیوب پخش شد، در دو رندر رسمی از مدل Vision Study با رنگ سفید رونمایی شد. در قسمت جلوی این مدل مفهومی جدید، نشان مزدا دیده می‌شود، اقدامی که هر خودروساز دیگر این روزها بر روی خودروها انجام می دهد. خودروی برقی جدید شرکت مزدا، اطلاعات مشخص و دقیقی را به ما نمی دهد اما نکته جالب ماجرا این است که مزدا تاکنون ۱٫۵ تریلیون ین یا حدود ۱۰٫۶ میلیارد دلار را در چندین سال آینده برای پیشبرد اهداف خود و برنامه خودروهای برقی در دستور کار خود دارد و برای تولید برقی سازی ماشین هایش می خواهد هزینه کند.

مزدا RX آماده ورود به بازار خودروهای برقی در آینده خودروساز ژاپنی به طرفدارانش قول داده است که یک مدل خودروی جدید برقی را وارد بازار کند و از همین رو، مزدا

این مقدار از سرمایه گذاری و بخشی از آن برای توسعه و تولید قطعات خودروهای برقی است که بخش مهمی از آن اختصاص داده شده به تولید باتریها و چیپ هایی است که برای این مدل به کار گرفته می شود.

 ۲۰۲۳ Mazda CX-70 

با توجه به پیش بینی هایی که درباره بازار خودروی آینده شده، این است که خودروهای برقی در اینده ای نزدیک سهم بیشتری از بازار را در اختیار خواهند داشت و تغییراتی که اکنون برای آن برنامه ریزی شده است، برای سریع تر شدن روند رشد خودروهای الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ است. درباره کمبود قطعات و تولید باتری نیز برنامه های جدیدی اتخاذ شده است که تا سال ۲۰۲۸ یا بعد از آن می توان به پشرفت بسیار خوبی رسید و شرکت خودروسازی مزدا نیز پتانسیل این موضوع را کاملا درک کرده است.

مطالعه بیشتر  تولد دوباره خودروی کالسکه ای Meyers Manx از فولکس واگن

اما عملی شدن چنین تصمیماتی خواستار بهبود زنجیره تامین و تدارکات برند، افزایش بهره وری با دیجیتالی شدن بیشتر و مدیریت هزینه بهتر، برای دستیابی به حاشیه سود عملیاتی بهبود یافته ۵ درصدی تا پایان سال مالی مارس ۲۰۲۶ است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

پایان کار سایونارا، سوناتا، کیا K5 و استینگر در خبر دنیای ماشین ها

mortazavi

۱۰ خودرو پروفروش کره ای مدل ۲۰۲۱

mortazavi

حراج خودروی دونالد ترامپ

سجاد ناجی

نظر دهید.