مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

تصاویر لو رفته از مرسدس AMG A45 مدل ۲۰۲۲

مرسدس AMG A45 مدل ۲۰۲۲ به تازگی تصاویرش قبل از انتشار رسمی لو رفته است، در حال تست خودرو منتشر شده، در ادامه به جزئیات بیشتری از این خبر خارحی خودرو خواهیم پرداخت و پیش بینی هایی که انتظار می رود از این مدل و مشخصات فنی مرسدس AMG A45 مدل ۲۰۲۲ آن قرار داده شود نیز معرفی خواهد شد. نوع طراحی کابین قابل تشخیص است و توضیحاتی نیز در این خصوص ارائه خواهد شد.

معرفی نمونه جدید از مرسدس “AMG A45”

کمپانی مرسدس از اولین مدل خودروی خود در سری جدید با نام آ ام جی A45 رونمایی کرده که قرار است در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. براساس تصاویر لو رفته برای طراحی کابین و بدنه این مدل جلو پنجره کمی تغییرات داشته و اصلاح شده است که قسمت سپر هم به روز رسانی هایی داشته است و در حال حاضر نیز دریچه های هوا با طراحی مجدد و ورودی هوا کمتری برخوردار است. قسمت عقب خودرو نیز این چنین حدس زده می شود که ممکن است چراغ های عقب در گرافیکی جدید ظاهر شوند.

مرسدس AMG A45 مدل 2022 | مشخصات فنی مرسدس AMG A45 مدل 2022 | طراحی کابین و بدنه | اخبار خودرو | خودروسازان خارجی و جدیدترین مدل ها در 22 شزقی

اما برای کابین داخلی تصاویر چنان واضح نیست یا حتی در مورد کابین تصاویری جدا منتشر نشده است که بتوان تشخیص داد این مدل نیز به چه صورت طراحی شده است! اما براساس اصولی که اکثریت خودروسازان خارجی رعایت می کنند انتشار می رود یک نمایشگر به روز شده برای سیستم سرگرمی و اطلاعات و همچنین امکانات کابین داخلی و امکانات ایمنی قابل قبولی و شایسته این مدل قرار داده شده باشد.

خودروهای ۲۰۲۲: بنز AMG C63 مدل ۲۰۲۲ و بررسی تمامی مدل های آن

مطالعه بیشتر  تازه ترین اخبار از خودروسازان | اقدام ولوو برای تولید باتری پایدار!

پیش بینی مشخصات فنی مرسدس AMG A45 مدل ۲۰۲۲

این فیس لیفت، به احتمال بسیار بالا به موتور ۲٫۰ لیتری بنزینی مجهز شده که در قدرت بسیار بالای خود را از ۴۱۵ اسب بخارو ۴۹۹ نیوتن متر گشتاور می گیرد. انتقال قدرت از طریق یک جعبه دنده ۸ سرعته DCT به هر چهار چرخ این مدل انجام می شود. در مطالب بعدی از خبر خارجی خودرو سایت ۲۲ شرقی همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این مدل را شرح دهیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ایلان ماسک: قرارداد توئیتر به طور موقت متوقف شده است!

mortazavi

آیا صاحب جدید توئیتر، خرید خودروهایش هم افزایش پیدا کرده است؟

mortazavi

اپل گرندلند ۲۰۲۲ | Opel Grandland (2022)

mortazavi

نظر دهید.