مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

مجهز شدن نیسان روگ ۲۰۲۱ به موتور جدید!

طبق گزارش کمپانی نیسان، خودروی نیسان روگ ۲۰۲۱ به موتور جدیدتر توربوشارژ ۱٫۵ لیتری سه سیلندر مجهز خواهد شد و به گفته این شرکت خودروسازی، این حرکت یک برنامه آزمایشی کوچک برای ارزیابی فناوری جدید است. در ایران نیز این خودرو با نام نیسان ایکس تریل شناخته می شود. 

براساس EPA، موتور جدید به کار رفته در این مدل، بسیار کارآمدتر از موتور چهارخطی ۲٫۵ لیتری روگ است و براساس FuelEconomy.gov رتبه بندی رسمی یک مدل ۲۰۲۱ روگ را با یک موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری توربو شارژ شده ۱٫۵ لیتری به بازار ارائه می دهد و این موتور باعث می شود ۳ تا ۵ کیلومتر بر ثانیه افزایش و نسبت به جریان داخلی هم ۴٫۲ لیتر تنفس طبیعی داشته باشد.

به گفته نیسان این موتور جدید قسمتی از ” یک برنامه آزمایشی کوجک ”  است و برای ارزیابی این پیشرانه این کار صورت گرفته است که اگر درست عمل کند می تواند برای همیشه بخشی از این ترکیب باشد.

نیسان روگ 2021 | آپدیت موتور نیسان روگ مدل 2021 | خودروهای جدید 2021 | سایت خبر خودرو | مشخصات فنی خودروها | جدیدترین خودروها 

موتور ۱٫۵ لیتری در نیسان روگ ۲۰۲۱ توسط چرخ متحرک جلویی در شهر ۴۸ کیلومتر در هر پیکسل، در ترکیب شهری و خارج شهری ۵۳ کیلومتر در هر پیکسل و در بزرگراهها ۵۹ کیلومتر بر ساعت است.

EPA همچنین یک رده جداگانه، کمی پایین تر برای روگ سه سیلندر در تریم های SL و Platinu نیز ذکر کرده است و در این مدل نیز سه سیلندر با گیربکس اتوماتیک متغیر نیز مداوم است.

البته هنوز مشخصات دقیقی از قسمت فنی این خودرو نیز گزارش نشده است. با ۲۲ شرقی همراه باشید تا در آینده ای نزدیک مشخصات فنی خودروی نیسان روگ ۲۰۲۱، طراحی کابین و مشخصات ظاهری این خودرو نیز منتشر شود. 

مطالعه بیشتر  بهم ریختگی بازار خودرو با قیمت های عجیب و غریب فروش کد ملی!

همچنین لازم به ذکر است که برای اطلاع از تازه ترین اخبار داخلی و خارجی خودرو، مقالات فنی خودرو، تاریخچه برند خودروسازی ها، نقدو بررسی انواع خودرو و هر اطلاعات موردنیازی از خودرو می توانید ۲۲ شرقی را دنبال کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

افزایش ۲۳ درصدی قیمت سوخت در بریتانیا تا سال ۲۰۲۳

mortazavi

توندرا TRD 2021 مدل مفهومی از کمپانی تویوتا

mortazavi

بازنشستگی با ۲۷ سال سابقه و ۴ نسل از مگان بنزینی رنو!

mortazavi

نظر دهید.