مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

پولستار تا سال ۲۰۳۰ خودروهای کاملا سازگار با محیط زیست می سازد!

گزارش جدیدی از مجله خبری خودرو 22 شرقی | پولستار تا سال 2030 خودروهای کاملا سازگار با محیط زیست می سازد! | اخبار روز خودرو دنیا

پولستار تا سال ۲۰۳۰ خودروهای کاملا سازگار با محیط زیست می سازد! …. در جدیدترین اخبار روز خودرو دنیا، خودروسازی پولستار مدعی شده است که تا سال ۲۰۳۰ قصد دارد مدل هایی را تولید کند که کاملا با محیط زیست سازگار هستند و تاثیرگذاری این خودروهای بر روی محیط زیست در حد صفر خواهد بود. 

در گزارش جدیدی از مجله خبری خودرو ۲۲ شرقی از اقدام و ادعای جدید کمپانی خودروسازی پولستار صحبت خواهیم کرد که تصمیم بر این دارد تا مدل هایی را بسازد که کاملا با محیط زیست سازگار باشند و در حال تحقیق بر روی این موضوع است.

مدتی قبل این خودروسازی از یک وسیله نقلیه الکتریکی خود با نام پولستار ۰۲ رونمایی کرد که نشانه هایی از توجه به محیط زیست را اعمال کرده بود و پیش نمایشی از مدل هایی با امکانات بالاتر در سال های آینده است که همکاری این شرکت همراه با ۵ شرکت دیگر از ابتدای سال ۲۰۲۰ استارت خورده بود و همچنان نیز ادامه دارد.

خودرویی که قرار است با این هدف تولید شود پولستار ۰ نام دارد و تاثیرات محیط زیستی را به صفر رسانده است که هانس پرسون رئیس قبلی تحقیق و توسعه این کمپانی گفته است که هدف از تولید این مدل خودروها یک “خودروی تجاری” است و نه یک کانسپت یا خودروی مفهومی!

برنامه ده ساله این شرکت به سه مرحله کاملا جدا تقسیم شده است. که به گفته رئیس این بخش:

یک جدول زمانی برای رسیدن به این هدف داریم و قرار است تولید نهایی را تا سال ۲۰۳۰ به اتمام برسانیم که قبل از ورود به بازار نگاه دقیق تری به معماری آن خواهیم داشت و موارد اصلی آن را بسیار مورد بررسی و تحقیق قرار خواهیم داد. ادعای کلی بر این است که تا سال ۲۰۲۵ بتوانیم شرکت را به اهداف خود برسانیم. همچنین از مجله خبری خودرو گزارش دیگری بخوانید با عنوان: ارزش کدام یک بیشتر است؟ خودروهای برقی معمولی یا هوشمند!!!

مطالعه بیشتر  واکسهال گرندلند GSe 2023 با قدرت 296 اسب بخار

ما در این برنامه تحقیقاتی تمام مواد و متریالی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد را تست و بررسی میکنیم و احتمالا این موارد را برای خودروهایی که قرار است تا سال ۲۰۲۴، ۲۰۲۵، ۲۰۲۶ عرضه شوند را به کار میگیریم تا تغییرات را بهتر مشاهده کنیم.

کمپانی خودروسازی پولستار قرار است در سال ۲۰۲۳ سه خودروی شاسی بلند و در سال ۲۰۲۴ چهار کراس اوور و در سال ۲۰۲۵ پنج خودروی گرند تورر را به بازار عرضه کند اما بازهم انتظار می رود ویژگی کمترین تاثیرگذاری بر روی محیط زیست را نیز داشته باشند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی کانسپت جدید “نیسان جوک رالی تریبیوت ۲۰۲۱” | Nissan Juke Rally Tribute

mortazavi

لغو همکاری فورد و کمپانی تازه کار ریوین برای تولید خودروهای برقی

mortazavi

لامبورگینی هوراکان بعدی با قدرت V-10 یا V-8 هیبریدی توئین توربو؟

mortazavi

نظر دهید.