مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خودروسازان خارجی | حضور لندروور دیفندر V8 در فیلم جیمزباند ۲۵!

خودروسازان خارجی | حضور لندروور دیفندر V8 در فیلم جیمزباند ۲۵!

در آستانه اکران فیلم جدید جیمز باند “No Time to Die”، لندرور نسخه Defender V8 Bond Edition را ایجاد کرده است. نسخه ویژه Defender به مناسبت بیست و پنجمین قسمت از حق رای دادن ۰۰۷ در حال راه اندازی است و در دو پایه چرخ کوتاه ۹۰ یا فرمت بزرگتر ۱۱۰ در دسترس است. بریتانیا تنها ۱۵ نمونه از ۳۰۰ نمونه ای را که برای بازار جهانی ساخته می شود دریافت می کند، ۵ مورد در مدل بدنه ۹۰ و ۱۰ مدل در بدنه ۱۱۰ و قیمت ها از ۱۰۵۰۰۰ پوند شروع می شود. تعدادی از جزئیات کلیدی وجود دارد که نسخه Bond را از V8 Defender معمولی متمایز می کند. لندروور به طور استاندارد شامل “Extended Black Pack” با رینگ های ۲۲ اینچی مشکی براق و کالیپرهای ترمز جلو زنون بلو می شود. همچنین یک نشان منحصر به فرد “Defender 007” در پشت لامپ های گودالی “۰۰۷” و تخته های روکش “۰۰۷” وجود دارد.

مدل خودورهای لندروور: پشت فرمان لندروور دیفندر P400 نسخه ۳ درب

مشخصات لندروور دیفندر V8 مدل ۰۰۷

برای تمایز بیشتر V8 Bond Edition، لوگوهای SV Bespoke روی دسته و حکاکی “One of 300” وجود دارد که نشان می دهد جایگاه خودروی خاص در ۳۰۰ دستگاه تولید قوی است. صفحه نمایش لمسی ۱۱٫۴ اینچی که در خودروهای معمولی اختیاری است نیز گنجانده شده است.

لندروور دیفندر ۹۰ مدل ۲۰۲۱

با استفاده از همان V8 5.0 لیتری سوپرشارژر موجود در Defender V8، تعداد ۵۱۸ اسب بخار نیرو و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور ارائه می شود که در نتیجه آن شتاب صفر تا ۱۰۰ در مدت زمان ۵٫۲ ثانیه بدون تغییر و حداکثر سرعت ۱۴۹ مایل بر ساعت در مدل پایه چرخ کوتاه ۹۰ تغییر می کند.

این خودرو محصول الهام گرفته شده از SUV است که در فیلم ظاهر می شود. با وجود اینکه خودرو توسط جیمز باند رانده نمی شود.  این SUV غول پیکر دارای سیستم تعلیق جدید و تنظیم گیربکس هشت سرعته است تا رانندگی را در رانندگی پویا تجربه کند. با دیفرانسیل عقب فعال الکترونیکی و دمپر ارتقا یافته، این خودرو آماده است تا در سخت ترین زمین ها به چالش کشیده شود.

مطالعه بیشتر  عکس های لورفته از مرسدس بنز آ ام جی وان 2021

خودروسازان خارجی | حضور لندروور دیفندر V8 در فیلم جیمزباند 25! | مشخصات فنی لندروور دیفندر وی 8 | طراحی کابین و بدنه | سرعت، پیشرانه و قدرت

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

انرژی همجوشی برای سوخت خودروهای آینده

mortazavi

عکس های لو رفته از ابرخودروی بعدی لامبورگینی با موتور V-12!

mortazavi

بررسی مدل جدید از ۲۰۲۴ Chevy Trax

mortazavi

نظر دهید.