مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

درخواست ۴ خودروساز برای لغو مالیات خودروهای برقی!

درخواست 4 خودروساز برای لغو مالیات خودروهای برقی ! 4 خودروساز خارجی درخواست کردند تا سقف 7500 دلار اعتبار مالیاتی خودروهای برقی را لغو کند.

درخواست ۴ خودروساز برای لغو مالیات خودروهای برقی!

۴ خودروساز خارجی از دولت ایالات متحده درخواست کردند تا سقف ۷۵۰۰ دلار اعتبار مالیاتی خودروهای برقی را لغو کند. فورد، جنرال موتورز، استلانتیس و تویوتا نمی‌خواهند اعتبار خریداران خودروهای برقی پس از فروش ۲۰۰۰۰۰ دستگاهی از بین برود، چرا که آنها حالا برای تولید خودروهای برقی هزینه‌های زیادی می‌کنند. فورد، جنرال موتورز، استلانتیس و تویوتا همگی نامه‌ای را امضا کرده‌اند که از دولت فدرال می‌خواهد مالیاتی که برای خرید خودروی الکتریکی را که در حال حاضر به ۲۰۰۰۰۰ خودرو برای هر خودروساز تعیین شده است، لغو کند. این چهار شرکت می گویند که تعداد اعتبارات باید افزایش یابد زیرا همه گیر شدن کرونا و مشکلات زنجیره تامین قیمت ها را افزایش داده است و مشتریان را از توانایی خرید یک خودروی الکتریکی جدید باز می دارد.

همچنین جنرال موتورز و تسلا تنها خودروسازانی هستند که توانستند این حجم از خودروهای برقی را به تولید برسانند، اما ممکن است خودروسازی فورد و تویوتا امسال با محدودیت هایی روبه به رو شوند.

بخوانید: ظهور مشکلات یکی پس از دیگری در خودروهای تسلا اینبار: نقص ایمنی کمک راننده Autopilot در خودروهای تسلا

زمانی که اعتبار مالیاتی ایالات متحده برای وسایل نقلیه الکتریکی در سال ۲۰۰۸ در زمان رئیس جمهور بوش تصویب شد، پیام این بود که محدودیت ۲۰۰۰۰۰ خودرو به شرکت‌هایی که اولین خودروهای برقی خود را می‌فروشند یک میزان قیمتی می‌دهد تا به آنها کمک کند تا با خودروهای گازسوز رقابت کنند. اعتبارات جنرال موتورز در اوایل سال ۲۰۱۹ تمام شد و اخیراً قیمت‌های Bolt EV و Bolt EUV 2023 را اعلام کرد که حدود ۶۰۰۰ دلار کمتر از مدل‌های ۲۰۲۲ بود.

مطالعه بیشتر  تجربه پروازی متفاوت با رنو ایر4 مدل 2021 Renault Air4 Concept

میتوانید از خودرو خبر داغ جهان بخوانید: فراخوانی نزدیک به ۵۰٫۰۰۰ فورد موستانگ مک ایی به دلیل افت برق!

اما اکنون در سال ۲۰۲۲ هستیم و صنعت خودرو از دولت می‌خواهد که در مورد محدودیت ۲۰۰۰۰۰ بازنگری کند. این ۴ خودروساز در این نامه که به طور رسمی نیز فاش نشده است گفته اند: فشارهای اقتصادی اخیر و محدودیت های زنجیره تامین، هزینه تولید خودروهای برقی را افزایش می دهد که به نوبه خود، قیمت را بر مصرف کنندگان فشار می آورد.

به طور کلی، خودروسازان اساساً زمان بیشتری را می خواهند و می‌گویند که مجموعاً متعهد شده‌اند تا ۱۷۰ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰ برای تحقق خودروهای الکتریکی در ایالات متحده هزینه کنند و می‌خواهند اعتبار مالیاتی برای جذب مشتریان بیشتر افزایش یابد. فورد و تویوتا در کنار دو خودروساز دیگر تقریبا در آستانه رسیدن به مرز ۲۰۰۰۰۰ خودرویی هستند و جنرال موتورز و تسلا نیز تنها خودروسازانی هستند که توانسته اند به این مقدار از تولید برسند!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بروز ترین خبر خودرو خارجی | ورود آئودی به F1 در سال ۲۰۲۶

mortazavi

توقف تولید مینی ها به خاطر کمبود قطعات و تاثیر تنش های اوکراین!

mortazavi

مرسدس جدید بی سر و صدا آمد تا بهترین مدل الکتریکی با برد بالای خود را نمایش دهد!

mortazavi

نظر دهید.