مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار خودروسازان | لامبورگینی کانتاش مدل ۱۹۷۱ بعد از سالها دوباره مفهومی می شود!

اخبار خودروسازان | لامبورگینی کانتاش مدل ۱۹۱۷ بعد از سالها دوباره مفهومی می شود!اخبار خودرو ایران و جهان | تازه های خودرو | اخبار آنلاین خودرو | لامبورگینی کانتاش مدل ۱۹۷۱ | معرفی خودروها | اخبار خودروسازان 

لامبورگینی، کانسپت Countach LP 500 را که به مدت طولانی حضور نداشت، به مناسبت پنجاهمین سالگرد حضور اصلی خود در نمایشگاه ژنو بازسازی کرد. خودروی نمایشی سال ۱۹۷۱ اولین سرنخ ها را درباره چگونگی پیگیری لامبورگینی سوپراسپرت افسانه ای میورا به دست آورد. این کانسپت پس از ظهور در ژنو، در توسعه سه ساله تولید آماده Countach LP 400 قبل از استفاده برای دور آزمایشی تست شد. اکنون بخش تاریخی لامبورگینی Polo Storico یک ماکت LP 500 از ابتدا با استفاده از اجزای صحیح دوره و با توجه دقیق به جزئیات ساختار و ابعاد منحصر به فرد مفهوم ساخته است.

لامبورگینی کانتاش LP500 مدل ۱۹۷۱

Polo Storico حتی به روشهای ساختمانی مورد استفاده لامبورگینی در آن زمان برای اطمینان از صحت کامل پایبند بود، اگرچه از نرم افزار اسکن مدرن برای تجزیه و تحلیل عکسهای مفهوم اصلی استفاده می کرد تا نسبتهای آن را دقیقاً کپی کند. جولیانو کاساتارو، رئیس بخش طراحی، گفت: جمع آوری اسناد بسیار مهم بود. به تمام جزئیات خودرو، قوام کلی آنها و مشخصات فنی توجه زیادی شده بود.

خبر خودرو کمپانی مرسدس: تغییرات جدید مرسدس بنز سی ال اس ۲۰۲۲

او و تیمش برای ایجاد طرح اصلی ​​به منابع آرشیو زیادی  از جمله طرح، عکس و حتی یادداشت های جلسه و همچنین خاطرات سازندگان ماشین اصلی اعتماد کردند. این دستگاه حتی دارای قاب لوله ای منحصر به فرد LP 500 است، بر خلاف دستگاه پیشرفته تر که در سال ۱۹۷۴ تولید می شد و اندازه گیری های روشن در کابین.

مطالعه بیشتر  خودرو اوتلندر PHEV میتسوبیشی 2023 با تغییرات بسیار زیاد!
اخبار خودروسازان | لامبورگینی کانتاش مدل 1971 بعد از سالها دوباره مفهومی می شود!اخبار خودرو ایران و جهان | تازه های خودرو | لامبورگینی کانتاش مدل 1971
اخبار خودروسازان | لامبورگینی کانتاش مدل ۱۹۷۱ بعد از سالها دوباره مفهومی می شود!اخبار خودرو ایران و جهان | تازه های خودرو | لامبورگینی کانتاش مدل ۱۹۷۱

مشخصات اصلی V12 موجود و درست است، همچنین با استفاده از مخلوطی از قطعات یدکی، ترمیم شده یا کاملاً پیش ساخته ساخته شده است. و شاید مهمتر از همه، لامبورگینی با پیرلی قرارداد بست تا لاستیک های Cinturato CN12 با مشخصات ۱۹۷۱ را تولید کند، البته از ترکیب و ساختار مدرن تری نسبت به آن زمان استفاده می کند. با این حال، رنگ رنگ مطابقت زیادی با رنگ مفهومی LP 500 Giallo Fly Speciale دارد.

اتمام جدیدترین محصول لامبورگینی!!!!!

میتجا بورکرت، مدیر طراحی لامبورگینی، او در مورد روند سخت کار تیمش توضیح داد: برای رسیدن به خودرویی که در ژنو در سال ۱۹۷۱ به نمایش درآمد، یک مدل طراحی شده ایجاد شد، که همراه با خود خودرو در طول زمان از بین رفت، اما شواهد عکاسی گسترده ای از آن باقی مانده است. این همان رویکردی است که ما تصمیم گرفتیم به پروژه بپردازیم. با شروع از عکس های آن زمان، از تصاویر روی ورق های همولوگاسیون و سایر مواد بازیابی شده از Polo Storico، ما توانستیم ریاضیات لازم برای ایجاد اولین مدل مقیاس را بازسازی کنیم. بزرگترین چالش ایجاد حجم دقیق خودرو بود و برای این کار ما از این فرصت برای اسکن سه بعدی LP 400 خود (شاسی ۰۰۱) استفاده کردیم، که منبع عظیمی از اطلاعات بود. ما به طور کلی ۲۰۰۰ ساعت کار کردیم تا به مدل نهایی با خطوطی برسیم که ما را راضی می کند. دقیقاً همین روش برای فضای داخلی نیز دنبال شد. LP 500 که اکنون پس از مجموع ۲۵۰۰۰ ساعت کار کامل شده است، آخر هفته در Concorso d’Eleganza Villa d’Este ایتالیا برای اولین بار در معرض دید عموم قرار می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبر داغ خودرویی | نقص ایمنی کمک راننده Autopilot در خودروهای تسلا

mortazavi

رونمایی از Aurus Senat روسی! خودروی اروس سنات ۲۰۲۱

mortazavi

ربات زیگی، شارژر خودروهای برقی در آینده

mortazavi

نظر دهید.