مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

نسخه آفرود لامبورگینی هوراکان استراتو

نسخه آفرود لامبورگینی هوراکان استراتو 2022 تیم مهندسی خودروسازی لامبورگینی که پیش از این بر روی مدل SUV Urus بودند و با این ایده روبه رو شدند

نسخه آفرود لامبورگینی هوراکان استراتو

نسخه آفرودی لامبورگینی هوراکان استراتو ۲۰۲۲ آماده ورود به بازار است. این مدل که قرار است به زودی در نقش یک افرودی جاده ای وارد شود. تیم مهندسی خودروسازی لامبورگینی که پیش از این بر روی مدل SUV Urus بودند و با این ایده روبه رو شدند که اگر یک مدل افرودی را به بازار وارد کنند چه می شود؟ از این رو این ساخت این مدل را در برنامه های خود قرار داند.

اما لامبورگینی استراتور به گفته خودروساز این کمپانی، جانی لیبرمن؛ برای تست اولیه به پیست ایتالیا می رود تا نتایج آزمایشات بر روی این مدل مشخص شود. این مدل هنوز معلوم نیست که به تولید نهایی برسد. همچنین این مدل در یک فیلم کوتاه Beyond The Concrete حضور داشته است.

هنوز مشخصات فنی در مورد لامبورگینی استراتور ۲۰۲۲ به طور دقیق منتشر نشده است. اما اینطور به نظر می رسد که این ابرخودرو از لامبورگینی در مدل V-10 معرفی شود و دارای یک سیستم تعلیق برجسته و چراغ های طراحی شده به سبک مدل های مسابقه ای است. پیشنهاد می کنیم بخوانید: تویوتا کروان وارد بازار خواهد شد، بازگشت این مدل پس از سالها در طراحی جدید و قدرت فنی بالاتر برای فروش آماده می شود.

گفته شده این مدل در سال ۲۰۲۲ به طور رسمی وارد بازار خواهد شد اما هیچ اعلام قطعی از سوی سازنده این مدل صورت نگرفته است و ممکن است از مشخصات فنی این لامبورگینی استراتور، تعداد ۶۳۱ اسب بخار همرا به یک موتور ۵٫۲ لیتری نیز وجود داشته باشد.

مطالعه بیشتر  اخبار خارجی خودروها | شاسی بلند XUV700 مدل 2021
نسخه آفرود لامبورگینی هوراکان استراتو 2022 تیم مهندسی خودروسازی لامبورگینی که پیش از این بر روی مدل SUV Urus بودند و با این ایده روبه رو شدند
لامبورگینی هوراکان استراتو ۲۰۲۲

همانطور که میدانید لامبورگینی استراتور برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد که تا سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت را به خوبی می توانست طی کند و جزء ماشین های مسابقه ای بسیار خوب نیز می توانست معرفی شود که این بار با تولید نسخه جدید قرار است، رویای خودش را به واقعیت تبدیل کند.

در جدیدترین گزارشات خبر خودرویی، حواشی به وجود امده از این قرار است که ایلان ماسک، مدیر خودروسازی تسلا با کاهش درآمد مواجه شده است و گویا تعداد زیادی از نیروهای خود را نیز به حالت تعلیق دراورده است.

با توجه به روکشی که بر روی این مدل انجام شده است، نمی توان به طور دقیق حدس زد که چه طراحی برای این مدل در نظر گرفته شده است امابراساس حدسیاتی که وجود دارد که طراحی چراغ ها به سبک LED است و بدنه مشکی رنگی که برای این مدل انتخاب شده است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ون برقی از جنرال موتورز رکورد مسافت را به ثبت رساند!

mortazavi

معرفی دو کانسپت جدید مرسدس” NX PHEV Offroad و ROV !

mortazavi

معرفی لندرور دیفندر Land Rover Defender V8

mortazavi

نظر دهید.