مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی مطلب ویژه

قیمت های تسلا مدل ۳ و مدل Y همچنان در نوسان

قیمت های تسلا مدل 3 و مدل Y همچنان در نوسان هستند غول سازنده خودروهای EV همچنان به تغییر قیمت محصولات خود ادامه می دهد و 250 دلار به قیمت مدل 3 و مدل Y اضافه می شود. تسلا بی سر و صدا قیمت سدان مدل 3 را در روز دوشنبه 250 دلار افزایش داد. نسخه های برد بالا و پرفورمنس مدل Y اخیراً 2000 دلار کاهش قیمت داشتند و نسخه پایه جدید مدل Y رسماً به خط تولید ملحق شد. جدیدترین تغییرات قیمت پس از مجموعه ای از کاهش ها برای کمک به مدل 3 و مدل Y برای واجد شرایط بودن برای جدیدترین مقررات EPA که در 18 آوریل اجرا شد، رخ می دهد.

قیمت های تسلا مدل ۳ و مدل Y همچنان در نوسان هستند
غول سازنده خودروهای EV همچنان به تغییر قیمت محصولات خود ادامه می دهد و ۲۵۰ دلار به قیمت مدل ۳ و مدل Y اضافه می شود. تسلا بی سر و صدا قیمت سدان مدل ۳ را در روز دوشنبه ۲۵۰ دلار افزایش داد. نسخه های برد بالا و پرفورمنس مدل Y اخیراً ۲۰۰۰ دلار کاهش قیمت داشتند و نسخه پایه جدید مدل Y رسماً به خط تولید ملحق شد. جدیدترین تغییرات قیمت پس از مجموعه ای از کاهش ها برای کمک به مدل ۳ و مدل Y برای واجد شرایط بودن برای جدیدترین مقررات EPA که در ۱۸ آوریل اجرا شد، رخ می دهد.

تسلا قیمت مدل ۳ و مدل Y را روز دوشنبه به روز کرد و بی سر و صدا هر دو مدل را ۲۵۰ دلار افزایش داد. ارزان ترین مدل ۳ با سیستم محرک عقب اکنون از ۴۱۸۸۰ دلار شروع می شود و ارزان ترین مدل Y که به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شود از ۴۸۸۸۰ دلار شروع می شود.

این خودروساز در بخش مشوق های مالیاتی فدرال در وب سایت خود گفت: «بر اساس دستورالعمل جدید IRS، اعتبار ۷۵۰۰ دلاری برای مدل ۳ دیفرانسیل عقب در ۱۸ آوریل به ۳۷۵۰ دلار کاهش می یابد.

این کاهش به این دلیل است که باتری لیتیوم-آهن-فسفات مورد استفاده در مدل پایه ۳ تنها باتری از خط تولید تسلا در ایالات متحده است که سلول های خود را از چین تامین می کند. برای اینکه یک وسیله نقلیه تحت قانون کاهش تورم واجد شرایط باشد، باید در ایالات متحده مونتاژ شود، تا برای واجد شرایط بودن در نظر گرفته شود. علاوه بر این، درصدی از مواد معدنی باتری آن باید از فهرست خاصی از شرکای تجارت آزاد (غیر از چین) تهیه شود و در نهایت، سلول‌های باتری آن باید در آمریکای شمالی مونتاژ شوند.

مطالعه بیشتر  روزانه قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو با 22 شرقی در 3 تیرماه

این بدان معناست که از هم اکنون تا ۱۸ آوریل، مدل ۳ دارای قیمت اولیه ۴۳۶۳۰ دلار است و واجد شرایط دریافت اعتبار کامل ۷۵۰۰ دلار است. پس از آن، اعتبار به نصف کاهش می یابد. در مورد اینکه تسلا با قیمت گذاری مدل ۳ چه خواهد کرد، حدس دقیقی نمی توان زد.

در دیگر اخبار خودروهای خارجی و در رابطه با قیمت گذاری تسلا، نسخه های دوربرد و پرفورمنس مدل Y نیز در روز پنجشنبه ۲۰۰۰ دلار کاهش قیمت داشتند و اکنون به ترتیب از ۵۴۶۳۰ و ۵۸۶۳۰ دلار شروع می شوند.

علاوه بر این، نسخه پایه مدل Y با برد ۲۷۹ مایل به خط تولید در وب سایت تسلا اضافه شد. مدل پایه با تخفیف کمی برای مدل برد بالا ارائه می شود و از ۵۱۶۳۰ دلار شروع می شود. قبلاً به مدل‌های موجودی محدود می‌شد و در کنار مدل‌های برد بلند و عملکرد در وب‌سایت فهرست نشده بود، تسلا بیشتر رویکرد منوی مخفی In-N-Out را انتخاب کرد. تسلا در وب سایت خود خاطرنشان می کند که تمام نسخه های مدل Y پس از ۱۸ آوریل واجد شرایط دریافت اعتبار کامل خواهند بود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر جدید خودرو با قیمت انواع کامیونت (۱۶ مهر)

mortazavi

اشاره ای کوتاه به تویوتا پریوس نسل بعدی همراه با تغییرات بزرگ…

mortazavi

ایران خودرو نسخه برقی هایما ۷x را در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد.

mortazavi

نظر دهید.