مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

قیمت تسلا مدل ۳ و مدل Y تا ۸ هزار پوند کاهش یافت!

قیمت تسلا مدل 3 و مدل Y تا 8 هزار پوند کاهش یافت خودروساز بزرگ، تسلا برای مدل خودروهای خود به نام تسلا 3 و مدل Y تا 8 هزار پوند کاهش قیمت را در نظر گرفت

قیمت تسلا مدل ۳ و مدل Y تا ۸ هزار پوند کاهش یافت

خودروساز بزرگ، تسلا برای مدل خودروهای خود به نام تسلا ۳ و مدل Y تا ۸ هزار پوند کاهش قیمت را در نظر گرفت که این باعث تعجب بسیاری از مشتریان این کمپانی خودروسازی شده است. تسلا با کاهش گسترده قیمت‌های مدل ۳ و شاسی‌بلندهای خانواده مدل Y، تخفیفات زیادی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است و خریداران اکنون می توانند مدل پایه ۳ را با قیمت ۴۲۹۹۰ پوند خریداری کنند که به معنای صرفه جویی ۵۵۰۰ پوندی است، در حالی که مدل پایه Y با قیمت ۴۴۹۹۰ پوند تا ۷۰۰۰ پوند کمتر از قبل در دسترس است.

کاهش قیمت برای نسخه های دوربرد هر مدل به همان اندازه قابل توجه است، مدل Y دو موتوره اکنون با قیمت ۵۲۹۹۰ پوند (۵۰۰۰ پوند کاهش) و مدل ۳ معادل ۶۵۰۰ پوند تخفیف دارد که اکنون از ۵۰۹۹۰ پوند شروع می شود. اما این تولید کننده مدل های برقی نیز انواع نسخه های پرفورمنس خود را نیز فراموش نکرده است، سریعترین مدل Y به ۵۹۹۹۰ پوند کاهش یافته است و کاهش شدید ۸۰۰۰ پوند برای سریعترین مدل ۳ از ۶۱۴۹۰ پوند به ۵۷۹۹۰ پوند کاهش یافت.

تسلا تأیید کرد که تمام سفارش‌های معلق قیمت‌ها به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند و تصمیم خود در مورد کاهش قیمت‌ها را توضیح داد و گفت: «تمرکز ما بر بهبود مستمر محصول از طریق فرآیندهای مهندسی و تولید بیشتر است که توانایی ما را برای ساخت بهترین محصول با هزینه پیشرو در صنعت خودروسازی بیشتر می کند.

با خروج از سال پرچالش برای رفع مشکلات زنجیره تامین، شاهد عادی‌سازی برخی از تورم هزینه‌ها بوده‌ایم که به ما اطمینان می‌دهد که این موارد را به مشتریان خود منتقل کنیم و ما جزء کسانی نباشیم که با افزایش قیمت بخواهیم مشکلات مردم را بیشتر کنیم.

مطالعه بیشتر  حاشیه های خودروسازان خارجی | انصراف لینکلن از تولید خودروهای الکتریکی

همانطور که تولید خودروها همچنان در حال افزایش است و ما در مقیاس جهانی صرفه جویی بیشتری می کنیم، مدل ۳ و مدل Y را حتی در سراسر [اروپا، خاورمیانه و آفریقا] قابل دسترس تر می کنیم.

افزایش رقابت از سوی برندهای ارزان‌تر چینی بدون شک عاملی در کاهش قیمت‌های تسلا خواهد بود. مدل ۳ و مدل Y محبوب‌ترین خودروهای تمام الکتریکی بریتانیا در سال ۲۰۲۲ بودند و با توجه به اینکه شرکت آمریکایی به نظر نمی‌رسد یک مدل EV سطح پایه جدید را قبل از سال ۲۰۲۵ آماده کند، ممکن است احساس کند که باید خود را در جایگاهی بیشتر قرار دهد. مقرون به صرفه برای خریداران در حال حاضر با انتخاب بیشتری روبرو هستند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

نشان جدید بی وای دی (کمپانی خودروساز چینی)

mortazavi

جدیدترین حواشی خودروسازان | مشکلات ترمز در تسلا مدل ۳، مدل Y 2021 و ۲۰۲۲!

mortazavi

لیست جدید قیمت محصولات بهمن موتور (ویژه ۲ خردادماه ۱۴۰۲)

mortazavi

نظر دهید.