مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

قدرتمندترین شاسی بلند جهان با نام بنتایگا از شرکت خودروسازی منصوری

معرفی شاسی بلند بنتایگا از شرکت خودروسازی منصوری که با تم اختصاصی و به نوعی امضای منحصر به فرد این کمپانی روانه بازار شده است. در گزارش جدیدی از سایت اخبار خودرو خارجی و داخلی ۲۲ شرقی همراه باشید تا جزئیات جالب این شاسی بلند متفاوت را بررسی کنیم…

کوروش منصوری یک ایرانی تبار ساکن آلمان که شرکت خودروسازی لوکس منصوری را در این کشور به صورت خصوصی تاسیس کرده است و یکی از قدرتمند ترین و متقاوت ترین شاسی بلند دنیا با نام بنتایگا را مهرفی کرده است که البته محصولات این شرکت از سال ۲۰۱۵ روی خط تولید بنتلی قرار دارد و یکی از استانداردترین شاسی بلندهای جهان به شمار می رود.

انتخاب رنگ های تیره برای مدل خودروهای منصوری باعث شده تا منحصر به فرد بودن محصولات این کمپانی با رنگ تیره تبدیل به امضای این شرکت شود و البته بسیاری نیز بنتایگا را سلطان فیبرکربن نیز می نامند.

طراحی کابین و بدنه شاسی بلند بنتایگا منصوری

این کمپانی از کیت بدنه واید بادی استفاده کرده است و باعث شده تا این شاسی بلند به نوعی عضلانی تر دیده شود و تمامی جزئیاتی که در این مدل به کار گرفته شده از فیبرکربن می باشد.

کراس اوور چینی:  لی شانگ ONE + تصاویر

بافت لانه زنبوری در قسمت جلویی خودرو به همراه درپوش موتور اسپرت، ورودی های هوا و طراحی سپر با فیبرکربن به جذابیت این خودرو کراس اوور بسیار افزوده و علاوه بر لوکس بودن ظاهری اسپرت نیز به آن بخشیده است. اندازه رینگ ها ۲۳ اینچی بوده که با نوار قرمز رنگ طراحی شده است و شاسی بلند بنتایگا منصوری را کامل تر کرده است.

طراحی قسمت عقب این شاسی بلند به همراه چراغ های اصلی بیضی شکل و گرافیک جذابی که درون آن قرار گرفته است صحنه بسیار دیدنی را در شب فراهم می کند. همچنین با استفاده از فیبرکربن برای دیفیوزر و اگزوزهای دو قلو، هر بیننده ای محو تماشای این کراس اوور لوکس خواهد شد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خودروهای داچیا تا سال 2025
تولید جدید کمپانی آئودی: آئودی RS E-Tron GT 2022 

مشخصات فنی بنتایگا منصوری

منصوری برای این شاسی بلند یک پیشرانه ۸ سیلندر ۵۴۲ اسب بخاری قرار داده است و نهایت گشتاور آن نیز ۷۷۰ نیوتن متر می باشد که باز هم این مشخصات فنی برای این کمپانی کافی نبوده است و برای افزایش توان موتور این اعداد را به ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور را به ۱۰۲۰ نیوتن متر بهبود داده است تا لقب قدرتمندترین شاسی بلند جهان کاملا برازنده آن باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فراری خبر جدید خودرویی خود را با کانسپت Vision GT اعلام کرد….

mortazavi

نسل جدید مرسدس AMG GT Spied در معرفی مدل های جدید خودرو

mortazavi

کانسپت شورولت Beast مدل ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.