مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اعتراض به قیمت بالای برند ایتالیایی، فیات ۵۰۰e مدل ۲۰۲۴

اعتراض به قیمت بالای برند ایتالیایی، فیات ۵۰۰e مدل ۲۰۲۴

فیات برند ایتالیایی که مدل های زیادی را به بازار خودرو وارد کرده است، در مدل جدید فیات ۵۰۰e مدل ۲۰۲۴ که ارائه کرده، مورد انتقاد برخی افراد به خاطر قیمت بالا قرار گرفته است. گزارش خبری امروز را در مورد قیمت تعجب برانگیز فیات ۲۰۲۴ ادامه خواهیم داد.

فیات ۵۰۰e که در اواخر سال ۲۰۲ در اروپا عرضه شد، اما زمانی که وارد بازار خودرو امریکا شد، چندسالی از چرخه عمر آن گذشته بود و مدیران این کمپانی تصمیم گرفتند که این مدل خودرو را به صورت کوپه یا کانورتیبل عرضه کنند یا به شکل از هر دو مدل! و یا اینکه به طور کلی ایده بهتری در مورد عرضه نسخه های مانند Abarth پرفورمنس یا مدل‌های برتر گوچی خواهند داشت.

اعتراض به قیمت بالای برند ایتالیایی، فیات 500e مدل 2024 فیات برند ایتالیایی که مدل های زیادی را به بازار خودرو وارد کرده است، در مدل جدید فیات 500e مدل

به طور کلی در مورد فیات ۵۰۰ ایی نسخه جدید، تعداد دستگاه زیاد نخواهد بود و به گفته مدیر عامل برند فیات تعداد آن ۱۰۰۰۰ عدد در سال هم باشد کافیست و البته که قیمت این خودرو گران خواهد بود و با توجه به مدل این خودرو کمی این قیمت خنده دار است!

لازم به ذکر است که فیات به راحتی می تواند ۱۰۰۰۰۰ دستگاه خودرو در سال را در کارخانه Mirafiori در ایتالیا تولید کند اما این رقم برای پاسخگویی به تقاضا در اروپا و سایر بازارها کافی نیست. ضمن اینکه، فیات ۵۰۰X بزرگتر هنوز در ایالات متحده فروخته می شود.

در مورد قیمت بالای این مدل، مدیرعامل این کمپانی گفته است:

ما این مدل را به قیمت بالا نمی فروشیم چرا که مردم برای خرید آن صف خواهند کشید و ما ماشین کافی برای تقاضاهای بیشتر نیز داریم… ۵۰۰e با گشتاور ۱۶۲ پوند فوت، حدود ۱۵۰ مایل برد و توانایی اضافه کردن ۳۰ مایل برد در پنج دقیقه با یک شارژر سریع ۸۵ کیلوواتی، برای انجام کارهای روزانه بسیار مناسب است.

مطالعه بیشتر  کانسپت جدیدی از آئودی S1 هونیترون (2021) منحصر به فرد برای راننده رالی معروف!

خبر خودرو جدید: سوخت در بریتانیا با افزایش قیمت روبه رو خواهد شد…

اما موضوعی که در مورد این خودروی شهری کوچک اهمیت دارد، قیمت بالای این مدل است که امریکا مجبور به برگرداندن تعدادی از این مدل خودرو شده است، این خودرو شهری کوچک بعد از کاهش فروش خود در حدود ۶۲۰۰۰ دستگاه در سال که تقریبا ۴۰۰۰۰ دستگاه از آن در برخی ایالات متحده بود، به فعالیت و فروش خود در امریکای شمالی پایان داد.

اعتراض به قیمت بالای برند ایتالیایی، فیات 500e مدل 2024 فیات برند ایتالیایی که مدل های زیادی را به بازار خودرو وارد کرده است، در مدل جدید فیات 500e مدل

مدل قبلی ۵۰۰ دو مشتری به شکل جداگانه ای داشت: آنهایی که یک وسیله نقلیه مقرون به صرفه می خواستند و آنهایی که یک نسخه گران قیمت گوچی یا آبارث می خواستند. اولیویه، مدیر عامل فیات می گوید ۴۰ درصد از فروش ها مربوط به مدل های درجه یک بودند و البته باید اشاره کنم این همان مشتری است که فیات با ۵۰۰e جدید و احتمالاً مدل‌های گوچی و آبارث در آینده دنبال خواهد کرد. اولیویه می گوید فیات هفته آینده Abarth الکتریکی را برای اروپا به نمایش می گذارد و در صورت موفقیت، می تواند به بازارهای خودرو دیگر کشورها نیز ورود پیدا کند.

گفته شده است که اولیویه قرار است برای تبلیغات این خودرو از لئوناردو دی کاپریو دعوت کند تا این خودرو را متفاوت تر معرفی کند و درآمد بدست آورده از این تبلیغات را برای مبارزه با آلودگی آب وهوا استفاده خواهد کرد. این خودروهای کوچک برقی با مشارکت جورجیو آرمانی، طراح مبلمان  Kartell و جواهرساز Bulgari انجام می شود.

نسخه تولیدی فیات ۵۰۰e 2024 سال آینده در نمایشگاه خودرو LA 2023 به نمایش گذاشته خواهد شد. تنها تغییراتی که نسبت به مدل اروپایی وجود دارد، الزامات همولوگاسیون برای رعایت مقررات است و مدل ایالات متحده تنها در یک تریم با باتری بزرگتر عرضه خواهد شد.

مطالعه بیشتر  رونمایی از Aurus Senat روسی! خودروی اروس سنات 2021

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ترس ایلان ماسک از رکود اقتصادی امریکا و تاثیر آن بر خودروسازی اش!

mortazavi

خودروهای ۲۰۲۳ | مرسدس میباخ EQS | بنز ایی کیو اس

mortazavi

بخشنامه طرح تبدیل خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۲ به فیدلیتی پرستیژ

mortazavi

نظر دهید.