مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

جدیدترین تولیدات خودروسازان | مدل مفهومی فولکس واگن ۲۰۲۲ ID.Aero

جدیدترین تولیدات خودروسازان | مدل مفهومی فولکس واگن 2022 ID.Aero یکی از جدیدترین تولیداتی که به تازگی از مدل مفهومی آن توسط خودروسازان خارجی رونمایی شده است، فولکس واگن 2022 ID.Aero است که به راحتی نماد قدرت، پویایی و عملکرد بسیار بالا است که کمپانی خودروسازی فولگس واگن از اولین سدان تمام الکتریکی خود رونمایی می کند و قرار بر این است که در مدل های آینده از سدان هایی در سایزهای متوسط رونمایی می شود.

جدیدترین تولیدات خودروسازان | مدل مفهومی فولکس واگن ۲۰۲۲ ID.Aero

یکی از جدیدترین تولیداتی که به تازگی از مدل مفهومی آن توسط خودروسازان خارجی رونمایی شده است، فولکس واگن ۲۰۲۲ ID.Aero است که به راحتی نماد قدرت، پویایی و عملکرد بسیار بالا است که کمپانی خودروسازی فولگس واگن از اولین سدان تمام الکتریکی خود رونمایی می کند و قرار بر این است که در مدل های آینده از سدان هایی در سایزهای متوسط رونمایی می شود.

خودروی مفهومی ID.AERO که پیش نمایشی از خانواده ID ها می باشد و با طراحی بسیار مهندسی شده و آیرودینامیک قدرمتند، قادر است یک برد حتی بیشتر از ۶۰۰ کیلومتر را نیز ارائه دهد که براساس گفته های رالف برندستاتز، مدیر اجرایی خودروهای فولکس واگن، این مدل از یک کابین داخلی درجه یک، پیشرانه قدرتمند یک مدل برقی بسیار کاربردی است که می تواند نیازهای مشتری را به راحتی برآورده کند.

به دنبال مدل قبلی که ID.4 بود، این مدل فعلا در محدوده منطقه ای ما به بازار وارد خواهد شد و در برنامه های بعدی تصمیم براین است که به بازار خودروی اروپا و امریکا نیز وارد شود. اولین نگاه به خودروی خورشیدی تمام الکتریکی Lightyear 0 با برد طولانی…

این خودروی مفهومی تقریباً پنج متر طول دارد و بر اساس اصول آیرودینامیک طراحی شده است. سقف شیب بسیار زیبایی به سمت عقب در سبک کوپه دارد و به دستیابی به ضریب درگ عالی ۰٫۲۳ کمک می کند. ماتریس محرک الکتریکی مدولار فولکس واگن (MEB) علاوه بر این اجازه می دهد تا اورهنگ های کوتاه (اورهنگ را به فاصله بین قسمت های انتهایی جلو و عقب خودرو با مرکز چرخ ها می گویند)، فاصله بین دو محور بلند و فضای داخلی خودرو بسیار جادار باشد.

مطالعه بیشتر  خودروهای 2022 | در نگاه اول چه حسی از مدل فیسکر گرفتید؟

جالب و خواندنی از بهترین خودروسازان دنیا: اولین کارخانه خودروهای برقی هیوندا قرار است به زودی افتتاح شود!

ID.AERO به یک باتری لیتیوم یون قدرتمند با محتوای انرژی خالص ۷۷ کیلووات ساعت مجهز شده است. به لطف تعامل سیستم درایو کارآمد و ویژگی های آیرودینامیکی عالی، ID.AERO به بردی تا ۶۲۰ کیلومتر (WLTP) دست می یابد که آن را برای مسافت های طولانی مناسب می کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اخبار خودروهای جدید | نگاهی دزدکی به خودروهایی که در آینده رونمایی می شوند!

mortazavi

خودروهای ۲۰۲۲ | آئودی آر اس ۳ مدل ۲۰۲۲

mortazavi

کانسپت شورولت Beast مدل ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.