مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

فعالیت جدید فورد با فروش ۱۰۰% آنلاین همراه با قیمت های ثابت خودروهای برقی

فعالیت جدید فورد با فروش ۱۰۰% آنلاین همراه با قیمت های ثابت خودروهای برقی

کمپانی خودروسازی فورد که یکی از بهترین خودروسازان دنیا می باشد، در جدیدترین اقدامات خود برای برای فروش خودروهای برقی اعلام کرده است فروش خود را به شکل ۱۰۰% آنلاین و البته قیمت های ثابت انجام می دهد که این کار برای خودروهای الکتریکی یک اقدام ضروری به شمار می رود و از نظر مدیر کمپانی فورد بهتر است تمامی تراکنش ها به شکل آنلاین انجام شود.

جیم فارلی، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت: برند فورد به فروش آنلاین، با قیمت ثابت و تحویل درب منزل برای خودروهای برقی تبدیل خواهد شد. او گفت: ما باید به سمت قیمت بدون مذاکره برویم. ما باید ۱۰۰ درصد آنلاین باشیم. محصولی در نمایندگی ها وجود ندارد چرا که مستقیماً به مشتری می رسد. اما به طور کلی مشخص نیست که آیا فورد همچنین قصد دارد این تغییر استراتژی فروش را برای محصولات غیر برقی خود اجرا کند یا خیر؟!

فارلی ادامه داد که نمایندگی‌ها را فرصتی بزرگ برای پیشی گرفتن از رقبا می‌داند، اما فروشگاه‌های فعلی باید به‌طور ریشه‌ای تغییر یابند. او گفت که فروشندگان می توانند این کار را انجام دهند، اما استانداردها و قوانین سخت گیرانه ای وجود خواهند بود.

اگر خودروسازی فورد بخواهد در این زمینه هم موفق عمل کند باید نظر مشتریان را بسیار بیشتر از قبل مد نظر قرار دهد و این طور حدس زده شده که فورد برای هر خودروی برقی بیشتر از ۲۰۰۰ دلار هزینه کرده ایت که این رقم بیشتر از تسلا می باشد. همچنین می توانید بخوانید:  آیا خودروسازی بیوک می تواند یک نسخه الکتریکی را در سال جدید ارائه دهد یا خیر؟

مطالعه بیشتر  در خبر خودروهای خارجی | شورولت در حال کار بر روی یک وانت پیکاپ است!

البته این شرکت مدعی شده است که تبلیفات خود را نیز در زمینه فروش خودروهای برقی کاهش داده و اینطور اعلام کرده است که: «اگر شرکت فورد را در حال انجام یک تبلیغ بر روی وسایل نقلیه الکتریکی دیدید، می توانید سهام خود را بفروشید!

اما در عمل باید دید که این خودروسازی می تواند همانند تسلا بر روی قیمت خودروهای برقی خود ثابت قدم بماند و به طور کلی تراکنش های آنلاین این کمپانی آنچنان موفق خواهد بود که در آینده به این روند نیز ادامه دهد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

سود بالای فراری در سه ماه اول سال ۲۰۲۳

mortazavi

خروج مرسدس از بازار روسیه، فروش سهام به سرمایه گذار داخلی!

mortazavi

فناوری جدید باتری های تسلا به کاهش قیمت خودرو کمک می کند!

mortazavi

نظر دهید.