مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خبر خودروسازان خارجی: الکتریکی شدن فورد ۱۵۰

فورد اف ۱۵۰ الکتریکی که چندی پیش مدل بنزینی این مدل رونمایی شد که در آن زمان این کمپانی اشاراتی به تولید مدل هیبریدی از این وانت پرطرفدار کرده بود و یکی از اهدافی بود که قصد انجام آن را داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از مشخصات فنی فورد اف ۱۵۰ مدل ۲۰۲۰ می توانید از طریق لینک اقدام کنید.

الکتریکی شدن فورد اف ۱۵۰

با رونمایی از مدل جدید فورد اف ۱۵۰ که نمونه برقی آن هم علاوه بر نسخه بنزینی تولید شده است و قرار است در سال آینده آغاز شده که البته مدل بنزینی آن یکی از پرفروش ترین های این وانت بوده است و طبیعتا با الکتریکی شدن نسخه جدید بازهم جزء پرفروش ها خواهد بود.

مشخصات ظاهری وانت الکتریکی فورد اف ۱۵۰ با مدل بنزینی آن تفاوت های بسیار زیادی ندارد. ضمن اینکه تغییر بسیار مهم این مدل در قسمت جلویی کابین داخلی است که یک جای بار به آن اضافه شده است و کنسول آن را تبدیل به یک میز کار کرده است که البته از درب عقبی این وانت خودرو هم می توان به جای میزکار استفاده کرد.

برای اینکه نیروی مورد نیاز این وانت برفی تامین شود در قسمت بدنه و جاهای مختلف آن پریز قرار داده شده که تعداد پریز ها به ۱۱ عدد می رسد البته می توان از نیروی برقی آن برای تامین برق یک خانه هم استفاده کرد و به گفته شرکت سازنده این مدل در نسخه بسیار قوی این وانت الکتریکی تا سه روز برق یک خانه را می شود تامین کرد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خبر خودرو جهان | 600 اسب بخار برای لوتوس الترو مدل 2024

مشخصات فنی فورد اف ۱۵۰ الکتریکی

این مدل دارای دو موتور الکتریکی است که در نسخه استاندارد قدرت آن با ۴۲۶ اسب بخار و در مدل قوی تر نیز ۵۶۳ اسب بخار نیرو تولید خواهد که در مدت زمان ۴ ثانیه از حالت سکون تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب آن به ثبت رسیده است.

زمانی که نسخه استاندارد این مدل شارژ شود قادر است تا مسیر ۳۷۰ کیلومتر را حرکت کند و بالاترین مسافت در مدل قوی تر این وانت الکتریکی ۴۸۳ کیلومتر می باشد.

برای شارژ باتری این وانت الکتریکی فورد تا میزان ۸۰ درصد زمان ۴۴ دقیقه ای لازم است و برای شارژ کردن کامل باتری آن نیز با برق خانگی یا شهری باید زمان ۱۴ ساعت را مدنظر قرار داد.

خودروساز کمپانی تویوتا و معرفی مدل: مشخصات تویوتا جی آر کرولا ۲۰۲۲

به گفته مدیر کمپانی فورد، جیم فارلی؛ مدل الکتریکی فورد اف ۱۵۰ یک لحظه تاریخی می باشد چرا که این مدل برای صنعت خودرو بسیار حرکت عالی بوده و این کمپانی را به سمت الکتریکی شدن محصولاتش هدایت کرده است.

اهمیت برقی شدن خودروها بسیار مهم است و برای کاهش آلودگی هوا یکی از راه های موثر می باشد که قطعا استقبال بسیار خوبی از این مدل نیز خواهد شد.

فورد اف 150 الکتریکی شدن فورد اف 150 | خودروسازان خارجی | وانت الکتریکی فورد | سایت اخبار خارجی خودرو | معرفی خودروهای جدید ایرانی و خارجی

قیمت فورد اف ۱۵۰ الکتریکی در بازار آمریکا

فورد اف ۱۵۰ الکتریکی یکی از مدل های بسیار موفق در زمینه وانت خودروهای برقی است و چه بسا که از قبل طرفداران بسیار زیادی داشته است، مدتی قبل نیز جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از کارخانه سازنده این مدل بازدید کرده و  قبل از رونمایی این محصول دقایقی را با این مدل رانندگی کرد.

مطالعه بیشتر  کانسپت جدید BMW Vision برای نمایش فناوری Neue Klasse

کمپانی فورد برای اینکه بتواند خودش را اثبات کند و البته رضایت خریدارانش را جلب کند این مدل برقی را ارزان تر از مدل رقیبان در بازار به فروش می رساند و مدل استاندارد فورد اف ۱۵۰ برقی قیمت ۴۰ هزار دلاری دارد و البته لازم به ذکر است که در برخی ایالت های آمریکا به دلیل سوبسیدهای دولتی از مدل بنزینی فورد نیز ارزان تر قیمت گذاری شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبر خودرو: نیمه کامیون تسلا از راه نرسیده خرابی به بار آورد!

mortazavi

اطلاعیه کیا برای خودروهای تولیدی خود برای خطر آتش سوزی موتور!

mortazavi

اپل گرندلند ۲۰۲۲ | Opel Grandland (2022)

mortazavi

نظر دهید.