نماد سایت مجله خبری 22 شرقی

فروش بالای ” بی ام و” در چین

رکورد فروش بی ام و در چین | فروش خودروی بی ام و | فروش بی ام و در ۲۰۲۰ چین | بالاترین میزان فروش بی ام و در چین 

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ساعت ۱۴:۵۶

آمار بالای فروش بی ام و در سال ۲۰۲۰ مربوط به چین است!

بی ام و که توسط یک شرکت آلمانی ساخته می شود و در چین در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل خود رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است و بالاترین میزان فروش بی ام و مربوط به کشور چین است که این خودرو را خریداری کرده اند.

در روز سه شنبه شرکت آلمانی بی ام و اعلام کرد که در سال گذشته فروش خودروی بی ام و ۷٫۴ درصد به نسبت سال گذشته افزایش یافته است و به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.

جدیدترین مدل بی ام و سری ۷ در ۲۰۲۰

براساس گزارشی که این شرکت آلمانی ارائه کرده است و به نقل از ۲۲ شرقی منتشر می شود در سالی میلادی ۲۰۲۰ تعداد ۷۷۷۳۷۹ دستگاه با نام بی ام و و مینی در چین به افراد خریدار تحویل داده شده است و شرکت خودروسازی بی ام و اعلام کرده است که این میزان بهترین فروشی بوده که اتفاق افتاده است که از زمان ورود بی ام و ۱۹۹۴ در چین رخ داده است.

رکورد فروش بی ام و در چین | فروش خودروی بی ام و | فروش بی ام و در ۲۰۲۰ چین | بالاترین میزان فروش بی ام و در چین 

تقریبا در سال گذشته ۲٫۳ میلیون دستگاه بی ام و  و مینی ساخته شده است که از هر ۳ خودرو یک مورد آن در کشور چین به فروش رسیده است و مدیر گروه اجرایی BMW، جوچن گولر که در چین نماینده بی ام و می باشد طی خبری چنین گفته است که:

در مورد ویروس کرونا کشور چین تلاش های بسیار هماهنگ و انعطاف پذیری داشته که توانسته به خوبی از پس این موضوع بربیاید و دوباره تقویت اقتصاد این کشور بهبود بسیار خوبی پیدا کند.

همچنین این در صورتی است که فروش بی ام و و اتومبیل های لوکس مانند رولز رویس ۸٫۴ درصد به نسبت سالهای گذشته کاهش پیدا کرده است و فروش این شرکت در سه ماهه چهارم در مقایسه با سال قبل ۳٫۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !