مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

فراخوان هیوندای برای الانترا ۲۰۲۱ و مشکلات این مدل

هیوندای الانترا ۲۰۲۱ با مشکلات جدید رو به رو شده است که کمپانی خودروسازی هیوندای الانترا ۲۰۲۱ در مورد طراحی کابین داخلی هیوندای الانترا ۲۰۲۱ فراخوانی را اعلام کرده است. در ادامه خبر همراه با سایت ۲۲ شرقی باشید تا جزئیات آن را ذکر کنیم.

وجود مشکلات کابین و صندلی های هیوندای الانترا ۲۰۲۱ در تعدادی محدود از این مدل…

البته مشکلاتی که در این مدل وجود دارد در همه دستگاههای تولید شده نمی باشد و به گفته این کمپانی تعدادی محدود از این خودرو که در بازار آمریکای شمالی عرضه شده با مشکلات صندلی و کابین روبه رو شده است.

در تاریخ ۱۹ اکتبر تا ۵ نوامبر ۲۰۲۰ در آلاباما نزدیک به ۱۴۶۴ دستگاه تولید شد که از بین این تعداد بعضی از آنها دارای مشکلات فریم صندلی و نحوه نادرست جوشکاری آن می باشد که باید اصلاح شود چرا که در زمان تصادف باعث آسیب به سرنشینان خواهد شد.

البته بروز مشکل ریشه در تامین کننده Lear/DAS دارد که لنزهای لیزر جوشکاری خروجی خوبی نداشت و به گفته تولید کننده سرعت این لیزر بسیار بهبود پیدا کرده است و قطعات تولید شده نیز مورد بررسی صد در صدی قرار خواهند گرفت.

خبر خودروسازان خارجی: علت توقف تولید شورولت کوروت مدل ۲۰۲۱

در ادامه با فراخوان کمپانی هیوندای تا پایان ماه جاری می توانند به نمایندگی های مجاز مراجعه کرده و صندلی خودروها مورد بررسی قرار بگیرد تا اگر مشکلی در هریک از آنها وجود دارد اصلاح شود که البته این کار تماما بدون هزینه خواهد بود.

هیوندای الانترا 2021 با مشکلات جدید رو به رو شده است که کمپانی خودروسازی هیوندای الانترا 2021 در مورد طراحی کابین داخلی هیوندای الانترا 2021 فراخوانی... 

زمان این فراخوان از ۲۵ ژوئن می باشد. نسل هفتم هیوندای الانترا که در سال ۲۰۲۰ تولید شد و قیمت آن در بازار آمریکا ۱۹۶۵۰ دلار بود که در نسخه هیبریدی تولید شده در سل ۲۰۲۱ قیمت آن به ۲۳۵۵۰ دلار تعیین شده است.

مطالعه بیشتر  زیان بی سابقه کمپانی رنو با اپیدمی کرونا
بیشتر بدانید در مورد وانت خودروهای برقی: الکتریکی شدن فورد ۱۵۰

با دنبال کردن اخبار خارجی خودرو در سایت خبرگزاری خودرو ۲۲ شرقی می توانید از جدیدترین اقدامات خودروسازان خارجی آگاه شوید و همچنین از رونمایی جدیدترین خودروهای سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ نیز اطلاعات بسیار مفیدی به دست آورید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

فورد به نشانه اعتراض، فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد!

mortazavi

افت ۳۰ درصدی فروش شرکت رنو و ارتباط آن با از خروج روسیه

mortazavi

اخبار خودروهای خارجی، رکورد جدید تسلا در بازار جهانی!

mortazavi

نظر دهید.