مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

فراخوان تویوتا توندرا، لکسوس NX250 و NX350 به خاطر مشکل ترمز دستی برقی

فراخوان تویوتا توندرا، لکسوس NX250 و NX350 به خاطر مشکل ترمز دستی در جدیدترین فراخوان هایی که خودروسازان دنیا اعلام کرده اند، آخرین خبرهای روز دنیا

فراخوان تویوتا توندرا، لکسوس NX250 و NX350 به خاطر مشکل ترمز دستی برقی

تقریبا مشکلاتی که در برخی خودروهای معروف در دنیا به وجود می آید نیاز به یک فراخوان کلی دارد تا افراد و خریدارانی که مدل موردنظر را خریداری کرده اند، اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع و اصلاح آن اقدام کنند. در جدیدترین فراخوان هایی که خودروسازان دنیا اعلام کرده اند، آخرین خبرهای روز دنیا از خودروهای خارجی و ایرانی را می توانید با سایت ۲۲ شرقی دنبال کنید.

شرکت ماشین سازی تویوتا و لکسوس نزدیک به ۸۵۰۰۰ دستگاه تویوتا توندرا، لکسوس NX250 و NX350 را فراخوانی کرده اند تا مشکل ترمز دستی این مدل خودروها برطرف شده اند، لازم به ذکر است که مدل های ذکر شده مربوط به سال ۲۰۲۲ هستند و ترمز دستی الکترونیکی آنها دچار مشکلاتی شده است که در صورت برطرف نشدن می تواند منجر به غلتیدن خودرو شود.

پیشنهاد می کنیم بخوانید: مشکلات اخیر کمپانی تسلا نیز بسیار حاشیه ساز شده است، مخصوصا نرم افزار خودران این کمپانی که با مشکلات اخیر باعث شده درصد نارضایتی افراد زیادی را در پی داشته است.

تویوتا اعلام کرد تا اواخر اکتبر به مالکان اطلاع خواهد داد تا خودروی خود را به نمایندگی تحویل دهند. این فراخوان مربوط به ۸۵۰۰۰ پیکاپ توندرا و شاسی بلند لکسوس NX را به دلیل مشکلی در مورد ترمز دستی الکترونیکی است. بر اساس این اطلاعیه، خودروهای آسیب دیده ممکن است به درستی ترمز دستی را درگیر یا خارج نکنند که به نوبه خود می تواند منجر به غلتیدن خودرو شود.

مطالعه بیشتر  الکتریکی شدن خودروهای جگوار تا سال 2025

وب سایت سازمان ملی ترافیک بزرگراه (NHTSA) فراخوانی را نشان نمی دهد، اما تویوتا و لکسوس نیز اعلام کردند که صاحبان خودروهای آسیب دیده تا اواخر اکتبر به اطلاع خواهند رسید.

نمایندگی های تویوتا و لکسوس نرم افزار ECU کنترل لغزش را برای مشتریان به محض شروع فراخوان به روز می کنند. در همین حال، مالکان می توانند وب سایت NHTSA، وب سایت فراخوان های تویوتا یا سایت فراخوان های خود لکسوس را بررسی کنند تا متوجه شوند که آیا وسیله نقلیه آنها تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر خودرو امروز | خودروی اسپرت تویوتا GR86 توربوشارژ شد!

mortazavi

بزرگترین سهامدار و رقیب تسلا عربستان سعودی شد!

mortazavi

ارتقا برنامه IIHS برای افزایش محدودیت های سرعت و تست تصادف خودروها

mortazavi

نظر دهید.