مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

فراخوان تسلا مدل ۳، مدل Y به خاطر نقص در چراغ های عقب!!!

فراخوان تسلا مدل 3، مدل Y به خاطر نقص در چراغ های عقب!!! تسلا در استرالیا بیشتر از 15000 خودرو را در سری مدل های 3 و Y فراخوان داده است

فراخوان تسلا مدل ۳، مدل Y به خاطر نقص در چراغ های عقب!!!

تسلا در استرالیا بیشتر از ۱۵۰۰۰ خودرو را در سری مدل های ۳ و Y فراخوان داده است و این به خاطر وجود نقص در چراغ های عقب است که باید به نزدیکترین نمایندگی یا مرکز خدمات مراجعه کرده و مشکل آنها برطرف شود. خودروسازی تسلا که یکی از بزرگترین تولید کننده خودروهای برقی در دنیا می باشد؛ مدت زمانی ست که به خاطر وجود مشکل در خودروهایش فراخوان های متعددی را دریافت کرده است، پیش تر نیز در خبرگزاری خودرویی ۲۲ شرقی به این موضوع اشاره کردیم که فراخوان های مختلفی متوجه این خودروسازی شده بود.

خبرهای پرحاشیه از تسلا: فراخوانی دیگر از تسلا برای مدل های S,X به خاطر ایراد در فرمان برقی

در این فراخوان که ویژه مدل ۳ و Y از تسلا است، به دلیل یک خطای نرم افزاری، چراغ های عقب در یک یا هر دو طرف ممکن است روشن نشوند. اگر این اتفاق در شرایط تاریک رخ دهد، ترافیک پشت سر کمتر دید خواهد داشت و ممکن است نتواند وسیله نقلیه را شناسایی کند. اما نکته ای که حائز اهمیت است، چراغ‌های ترمز، لامپ‌های معکوس و چراغ‌های راهنما تحت تأثیر این شرایط قرار نمی‌گیرند و بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهند.

اما در مورد خرابی چراغ های عقب، اگر ترافیک پشت سر نتواند وسیله نقلیه را شناسایی کند، می تواند خطر تصادف را افزایش دهد که باعث آسیب جدی یا مرگ سرنشینان خودرو و ایر کاربران جاده شود. برای برطرف کردن این مشکل نیز می توان از طریق یک به روزرسانی نرم افزاری این مشکل را برطرف کرد که افراد می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و یا در خانه این به روزرسانی را انجام دهند. همچنین اعلام شده است که اگر نرم افزار مربوطه برای این مدل خودروها دارای نسخه ۲۰۲۲٫۴۰٫۱۰۰ یا ۲۰۲۲٫۴۰٫۱ یا بالاتر است، وسیله نقلیه شما مشمول این مشکل نمی شود. به طور کلی، ۱۵۹۱۴ خودرو در این فراخوان گنجانده شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  عکس های مخفیانه از شورولت سیلورادو ZR2 مدل 2022

مطالب مرتبط

اعلام صدها مکان سوپرشارژرهای جدید توسط تسلا!

mortazavi

توندرا TRD 2021 مدل مفهومی از کمپانی تویوتا

mortazavi

بررسی آئودی RS7 اسپورت‌بک جدید

سجاد ناجی

نظر دهید.