مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

فراخوان آئودی A6، S6 به دلیل کاهش قدرت موتور

فراخوان آئودی A6، S6 به دلیل کاهش قدرت موتور آئودی یکی از بزرگترین خودروسازان دنیا است که تاکنون مدل های بسیار زیادی را روانه بازار کرده است.

فراخوان آئودی A6، S6 به دلیل کاهش قدرت موتور

آئودی یکی از بزرگترین خودروسازان دنیا است که تاکنون مدل های بسیار زیادی را روانه بازار کرده است. در جدیدترین خبرگزاری های خودرویی که از این شرکت به دست رسیده، فراخوانی را برای مدل های آئودی A6، S6 اعلام کرده است و این به خاطر مشکلاتی است که باعث می شود قدرت موتور کاهش پیدا کند. آئودی ۵۰۸۸۳ خودروی A6 و A7 را فراخوان داده است، زیرا یک ماژول کنترل با خاموشی غیر منتظره باعث می شو که قدرت موتور بسیار کم شود.

آئودی قصد دارد با اعلام این فراخوان مناطق آسیب دیده را برطرف کند و این موضوع را ماه ژانویه به مالکان اطلاع داده که خودروهای خود را برای تعمیر به مراکز معرفی شده بیاورند. آئودی بیش از ۵۰۰۰۰ خودرو را به دلیل خطر ریختن مایعات در صندلی عقب می تواند باعث خاموش شدن ماژول کنترل  و کاهش غیرمنتظره قدرت موتور شود، فراخوان داده است. گزارش این خودروساز که به اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) ارسال شده است، می گوید که خودروهای آسیب دیده بدون پوشش محافظ روی این ماژول تولید شده اند.

خبر پیشنهادی روز: مدل جدید تسلا ۳ به زودی روانه بازار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ماژول زیر صندلی وسط در صندلی عقب قرار دارد و اگر آب یا مایعات دیگر وارد آن قسمت شود، اتصال کوتاه می‌تواند باعث خاموش شدن موتور شود. البته در این شرایط پیام های هشدار دهنده به راننده اطلاع داده خواهند شد و این گزارش توضیح می دهد که خودرو همچنان قابل هدایت و می تواند حرکت کند، ضمن اینکه ترمز ها نیز به کار خود ادامه می دهند اما قدرت موتور کاهش پیدا کرده است. به گفته این کمپانی خودروسازی تا ماه اکتبر نزدیک به ۴۶ مورد در ایالات متحده گزارش شده اند اما تصادف یا جراحت خاصی گزارش نشده است.

مطالعه بیشتر  معرفی لندرور دیفندر Land Rover Defender V8

همچنین اعلامیه ایی که به رانندگان این مدل خودروها ارائه شده قرار بر این است که تا ماه ژانویه ۲۰۲۳ به مالکان اطلاع داده شود که آئودی را برای نصب پوشش محافظ برای این ماژول به نمایندگی ها یا مراکز معرفی شده ببرند که افراد می توانند با مراجعه به سایت NHTSA اطلاعات بیشتر را مورد فراخوان و بررسی قرار دهند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی کانسپت جدید “نیسان جوک رالی تریبیوت ۲۰۲۱” | Nissan Juke Rally Tribute

mortazavi

خبر امروز از خودرو | فراخوان برای ۷۲۵۰۰۰ شاسی بلند GMC و مشکل چراغ جلو!

mortazavi

تازه ترین خبر خودرویی | قیمت بنزین آمریکا سر به فلک می کشد!

mortazavi

نظر دهید.