مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

علت توقف تولید شورولت کوروت مدل ۲۰۲۱

در تازه ترین خبرهای خودروسازان خارجی شورولت کوروت مدل ۲۰۲۱ به دلیل مشکلات در تامین کردن قطعات با مشکل مواجه شده است و تولید این مدل را فعلا متوقف کرده است. همراه باشید با سایت اخبار خودرویی ۲۲ شرقی تا جزئیات این خبر را بیشتر بدانید. 

بررسی و علت توقف علت توقف تولید شورولت کوروت مدل ۲۰۲۱ به دلیل کمبود قطعه!!!

برای تولید نهایی شورولت کوروت مدل ۲۰۲۱ مشکلاتی وجود داشته که مرتبط با تهیه کردن قطعات مورد نیاز این خودرو می باشد اما کمپانی شورولت اعلام کرده است که هیچ گونه ارتباطی با این موضوع ندارد و مربوط به نبود تراشه نیمه هادی نیست.

خبری دیگر از خودروسازان خارجی: رونمایی از سدان کره ای با نام کیا K9 مدل ۲۰۲۲

به گفته سخنگوی شورولت، ترور تامپکن: در تامین کردن برخی از قطعاتت موقت به مشکل خورده ایم اما ادامه تولید این مدل از ماه مه به بعد خواهد بود و فعلا تولید آن را متوقف کرده ایم. تمامی تیم مهندسی ما در حال تلاش هستند تا بتوانند تاثیرات این چنینی که بر روند تولید اثرگذار است را به حداقل برسانند و این انتظار می رود که کمپانی فعالیت خود را از ابتدای ماه ژوئن دوباره از سر بگیرد و البته باید اعلام شود که کمبود قطعه مربوط به تراشه نیمه هادی نمی باشد.

شورولت کوروت مدل 2021 | مشخصات فنی شورولت کوروت مدل 2021 | خودروسازان خارجی خودرو | سایت اخبار خودرویی | جدیدترین اقدامات خودروسازان خارجی و ایرانی 22 شرقی

تولیدات جدید کمپانی شورولت

خبرهایی که منتشر شده از این قرار است که این کمپانی اوضاع پیچیده ای دارد و البته در حال ساخت کوروت Z06 نیز می باشد که تست های جاده ای این خودرو نیز در حال انجام است. این خودرو احتمالا در ماه جولای رونمایی شود.

مطالعه بیشتر  باز هم بحث بر سر نرم افزار خودران خودروهای تسلا!

پیش بینی مشخصات فنی کوروت Z06 دارای یک موتور ۵٫۵ لیتری V8 است که البته از ماشین مسابقه ای C8.R بهره گرفته و پیشرانه آن دارای ۹۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. قدرت خروجی این مدل با کمک ۶۱۷ اسب بخار  تامین شده و به همراه جعبه دنده دو کلاچه ۸ سرعته وارد بازار خواهد شد.

شورولت کوروت مدل 2021 | مشخصات فنی شورولت کوروت مدل 2021 | خودروسازان خارجی خودرو | سایت اخبار خودرویی | جدیدترین اقدامات خودروسازان خارجی و ایرانی 22 شرقی

از دیگر اقداماتی که کمپانی شورولت در این مدت داشته است، در حال تولید ZR1 می باشد که در مدل گرند اسپرت ارائه خواهد شد و علاوه بر آن به تولید نسخه زورا نیز مشغول است که این موارد متنوع از این خودروساز خارجی نشان می دهد که بسیار سرگرم فعالیت و تولید محصولات جدید است البته باید کمی مدیریت قوی تری در مورد تامین قطعات خود داشته باشد!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تجربه رانندگی با مرسدس A250

سجاد ناجی

خبر خودرو با تویوتا بعد از حمله سایبری تولیداتش را از سر میگیرد…

mortazavi

لامبورگینی هوراکان بعدی با قدرت V-10 یا V-8 هیبریدی توئین توربو؟

mortazavi

نظر دهید.