مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

رونمایی از شورولت کامارو ۲۰۲۳ Camaro SS

رونمایی از شورولت کامارو 2023 Camaro SS شورلت از خودرو کامارو SS برای Indy 500 2023 رونمایی کرد. این مدل دارای یک موتور 6.2 لیتری V8 شوروی با قدرت 455 اسب بخار است که قدرت را برای این مدل ارائه می دهد. 

رونمایی از شورولت کامارو ۲۰۲۳ Camaro SS

شورلت از خودرو کامارو SS برای Indy 500 2023 رونمایی کرد. این مدل دارای یک موتور ۶٫۲ لیتری V8 شورولت با قدرت ۴۵۵ اسب بخار است که قدرت را برای این مدل ارائه می دهد. 

در مسابقه Indy 500 امسال نیز مدل شورولت کامارو ۲۰۲۳ را نیز مشاهده خواهید کرد این خودروساز ۵۰ خودروی فستیوال را برای این رویداد در پیست اتومبیلرانی ایندیاناپولیس ساخته است که برای اهداف تبلیغاتی به مسابقه بزرگ آمریکایی استفاده خواهند شد.

مانند نمونه‌های قبلی، خودروهای جشنواره کانورتیبل Camaro SS از خط مونتاژ Chevy با کد آپشن منحصر به فرد خارج می‌شوند. زیر کاپوت این خودرو موتور ۶٫۲ لیتری V8 تنفس طبیعی استاندارد این خودروساز قرار دارد که ۴۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۵ پوند فوت گشتاور تولید می کند. چرخ‌های آلومینیومی بیست اینچی ترمزهای عملکردی برمبو جلو و عقب را پنهان می‌کنند. سرنشینان می توانند سقف تاشوی برقی را تا سرعت ۳۰ مایل در ساعت پایین بیاورند.

هر خودروی جشنواره Camaro SS از رنگ متالیک Sharkskin مدل استفاده می‌کند، که Chevy با گرافیک منحصربه‌فرد به یاد ۱۰۷ ایندیاناپولیس ۵۰۰
(یکی از محبوب ترین مسابقات اتومبیلرانی امریکا است) ارائه می‌کند. این خودروساز کابین را با چرم خاکستری طراحی کرده است.

 ۰۸ Lynk&Co 

ایندیاناپولیس ۵۰۰ امسال برای یکشنبه، ۲۸ می ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است. با توجه به اینکه شورولت اعلام کرده نسل فعلی کامارو در پایان مدل ۲۰۲۴ تولید خود را متوقف می کند، شانس کمتری برای دیدن کامارو در رویداد نمادین موتوراسپرت وجود خواهد داشت. در حالی که پس از از بین رفتن چیزی جایگزین آن نمی شود، شورولت گفت که این پایان نام کامارو نیست. همچنین، مدل های ۲۰۲۴ اواخر امسال در دسترس خواهند بود.  کوین کلی، سخنگوی شورولت به اخبار خودرو گفت که این خودروها پس از مسابقه به فروش عمومی خواهند رفت.

مطالعه بیشتر  قدرتمندترین شاسی بلند جهان با نام بنتایگا از شرکت خودروسازی منصوری

شورولت کامارو از دهه ۱۹۶۰ تاکنون ۹ بار در این مسابقه معروف قدم گذاشته است. این خودرو آخرین بار در سال ۲۰۱۶ به عنوان خودروی رسمی با سرعت عمل کرد که پنج مورد از آن‌ها با جدیدترین مدل‌های نسل پنجم و ششم انجام شد. شورولت در آن سال‌های میانی غایب نبوده است، زیرا کوروت از سال ۲۰۱۶ به بعد آن را در اختیار گرفته و آن را به سرعت پیش برده است که با کوروت Z06 جدید که در سال ۲۰۲۲ در رتبه ۱۰۶ قرار دارد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مدل مفهومی DS E-Tense مدل ۲۰۲۲

mortazavi

پتنت جدید فورد Ford Patents Clever

mortazavi

بازگشت قدرتمندانه تویوتا کروان بعد از مدت ها به بازار خودرو

mortazavi

نظر دهید.