مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

خبرهای خودرو خارجی | سوپر اسپرت برتون ۱۱۰ ساله شد…

خبرهای خودرو خارجی | سوپر اسپرت برتون 110 ساله شد...سوپر اسپرت کاملا جدید برتون در 21 دسامبر 110 سالگی خود را جشن می گیرد و به نظر می رسد که این ابر خودرو 
خبرهای خودرو خارجی | سوپر اسپرت برتون ۱۱۰ ساله شد…
سوپر اسپرت کاملا جدید برتون در ۲۱ دسامبر ۱۱۰ سالگی خود را جشن می گیرد و به نظر می رسد که این ابر خودرو، قرار است از قطعات فنی کاملا پیشرفته و طراحی کاملا جدید استفاده کند.
خودروی ایتالیایی برتون که در ابتدا سال ۱۹۱۲ بود، به بازار وارد شد، این خودرو، جدیدا توسط شرکای تجاری Jean-Franck و Mauro Ricci با قصد احیای آن خریداری شد و اکنون به نظر می رسد که این طراحی جدید دارای یک ابرخودروی با طراحی جذاب است که درست به موقع برای جشن سالگرد آماده شده است، که در روز چهارشنبه ۲۱ دسامبر به صورت آنلاین عرضه خواهد شد.
همچنین در شبکه مجازی اینستاگرام یک صفحه جدید به نام Bertone ایجاد شده است که یادآور طرح‌های خودروهای گذشته است و به خودروی کاملاً جدیدی اشاره می‌کند که به زودی به نام Bertone 110 عرضه می‌شود اما اینطور به نظر می رسد که برتون ۱۱۰ اشاره به سالگرد این مدل دارد و طراحی جدید آن ما را غافلگیر خواهد کرد.
به گفته این خودروساز، ابرخودرو سوپر اسپرت برتون ۱۱۰ تصمیم گیری های جدیدی در مورد عملکرد و ساخت خودرو ارائه می دهد و راه حل سوخت منحصر به فرد خود را با استفاده از سوخت پایدار ساخته شده از زباله های پلاستیکی ارائه می دهد که به عنوان یک راه حل سبز از آن یاد می شود.
خبر خودروهای ایران و جهان:  قیمت بنزین در بازار امریکا و بریتانیا با نوسانات زیادی همراه است…
هنوز هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات دقیق فنی این مدل وجود ندارد و تنها یک تیزر تبلیغاتی نامفهوم از آن نشان داده شده که می توان حدس زد که یک خودروی معمولی موتور وسط است.
وب سایت رسمی این شرکت، از سوپر اسپرت برتون ۱۱۰ به عنوان یک مدل جدید و دوست داشتنی یاد معرفی می کند که طراحی های خاصی برای آن انجام شده است، البته هنوز مشخص نیست که این خودرو چه نوع پیشرانه‌ای می‌تواند داشته باشد، یا اینکه آیا شرکت قصد دارد با تولیدکنندگان یا تامین‌کنندگان دیگری شریک شود، اما جدیدترین کانسپت‌های این شرکت کاملاً الکتریکی بوده است.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  تجربه رانندگی با مرسدس A250

مطالب مرتبط

کانسپت جدید داج چارجر دیتونا الکتریکی

mortazavi

تجربه پروازی متفاوت با رنو ایر۴ مدل ۲۰۲۱ Renault Air4 Concept

mortazavi

پایان کار فورد ترانزیت کانکت در جدیدترین خبرهای خودرویی

mortazavi

نظر دهید.