مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

گرانترین مدل تویوتا با نام “سوپرا A91 CF” مدل ۲۰۲۲

سوپرا A91 CF مدل ۲۰۲۲ یکی از خودروهای جدید تولید شده توسط کمپانی خودروسازی خارجی تویوتا می باشد که بسیار منحصر به فرد طراحی شده است و نسخه گران قیمت از این خودروساز می باشد. در معرفی یکی دیگر از خودروهای ۲۰۲۲ به بررسی مشخصات فنی سوپرا A91-CF و طراحی بدنه و کابین این مدل خواهیم پرداخت…

معرفی نسخه گران قیمت از تویوتا سوپرا A91 CF

از این مدل خودرو در تعداد محدودی ساخته شده است که از فیبرکربن نیز برای سبک تر شدن این مدل استفاده شده، طبق اعلام رسمی این کمپانی این خودرو دارای قیمت ۶۴ هزار و ۲۷۵ دلار می باشد که با این قیمت جزء گران قیمت ترین مدل سوپرایی از این شرکت می باشد.

تویوتا سوپرا GR 2021

نام این خودرو براساس حروف CF به خاطر استفاده از فیبر کربن می باشد که گزارش شده قیمت این مدل حتی به مرز ۶۸ هزار دلار نیز ممکن است برسد. برای اینکه این مدل بتواند یک پایداری خوبی در پیست مسابقات داشته باشد، از هواکش های فیبرکربن در کنار آیرودینامیک بهبود یافته استفاده کرده اند.

اما در مقابل این مدل، مدل ۲۰۲۱ سوپرا A91 دارای قیمت ۵۵ هزار و ۹۹۰ دلاری است که نسبت به مدل جدید سوپرا ۲۰۲۲ از نظر اقتصادی به صرفه تر است. سوپرا A91 CF مدل ۲۰۲۲ در آمریکای شمالی تنها به ۶۰۰ دستگاه تولیدی محدود خواهد شد.

معرفی هیوندا الانترا N مدل ۲۰۲۲

در مورد مشخصات فنی سوپرا A91-CF اطلاعات زیادی در دسترس نیست و تنها به حجم موتور ۳ لیتری از این خودرو اشاره شده است. علاوه بر آن به قطعات فیبرکربن به کار رفته در جلوی خودرو، پانل های کنار چرخ و عقب اشاره شده است. همچنین رینگ های ۱۹ اینچی مشکی رنگ مات نیز برای این مدل به صورت مخصوص در نظر گرفته شده است. این خودرو دارای کابین به رنگ قرمز و مشکی می باشد که قرار است پاییز امسال وارد بازار شده و قیمت دقیق آن نیز اعلام شود.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  طراحی با الهام از طبیعت و مواد بازیافتی در کیا نیرو 2023، دستاورد جدید خودروساز خارجی

مطالب مرتبط

اعلام صدها مکان سوپرشارژرهای جدید توسط تسلا!

mortazavi

قهرمان سال بعد کیست؟ ۱۰ خودروی برتر فرمول یک ۲۰۲۰

سردبیر

در خبر خودروهای خارجی | شورولت در حال کار بر روی یک وانت پیکاپ است!

mortazavi

نظر دهید.