مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی مطلب ویژه

سود بالای فراری در سه ماه اول سال ۲۰۲۳

سود بالای فراری در سه ماه اول سال 2023 فراری می گوید سود آن در سه ماه اول سال 2023 به دلیل افزایش قیمت محصولاتش و استقبال مشتریان از SUV جدید از این کارخانه، تقریبا 30 درصد افزایش یافته است. این کارخانه اعلام کرد 537 میلیون یورو (594 میلیون دلار) سود کرده است. انتظار می رود این رشد سود در سه ماهه دوم سال جاری ادامه یابد.

سود بالای فراری در سه ماه اول سال ۲۰۲۳

فراری می گوید سود آن در سه ماه اول سال ۲۰۲۳ به دلیل افزایش قیمت محصولاتش و استقبال مشتریان از SUV جدید از این کمپانی خودروسازی خارجی، تقریبا ۳۰ درصد افزایش یافته است. این کارخانه اعلام کرد ۵۳۷ میلیون یورو (۵۹۴ میلیون دلار) سود کرده است. انتظار می رود این رشد سود در سه ماهه دوم سال جاری ادامه یابد.

فراری پاییز گذشته Purosangue، یک  شاسی بلند ۱۲ سیلندر را با قیمت پایه ۳۹۰,۰۰۰ یورو (۴۳۷,۰۰۰ دلار) روانه بازار کرد. این مدل به قدری مورد استقبال قرار گرفت که خودروساز ایتالیایی مجبور شد سفارشات را رد کند. به گفته این کارخانه، سفارشات آنقدر زیاد بود که برخی از مشتریان مجبور بودند دو سال برای تحویل خودروهای خود صبر کنند.

با وجود تقاضای زیاد، فراری تمایلی به افزایش تولید پوروسانگوئه Purosangue ندارد و می گوید فروش این مدل از ۲۰ درصد کل فروش شرکت فراتر نخواهد رفت. مدیران فراری معتقدند که افزایش تولید تاثیر منفی بر شهرت این برند خواهد داشت.

فراری از ادامه پیش فروش پوروسانگوئه Purosangue و تحویل اولین مدل ها به مشتریان در سه ماه آینده خبر داده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  شاهکار جدید فراری دیتونا SP3 مدل 2022

مطالب مرتبط

خبر خودرو امروز | قیمت رانا امروز ۶ شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

شرایط و عرضه استثنایی دو مدل بهمن موتور

mortazavi

چه خودروهایی از گمرک ترخیص نخواهند شد؟

mortazavi

نظر دهید.