مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

سهام تسلا تا سال ۲۰۲۴ فروخته نخواهد شد!

سهام تسلا تا سال 2024 فروخته نخواهد شد! در ادامه خبرهای خارجی از خودروسازان دنیا به جزئیات بیشتری از این خبر خواهیم پرداخت، چرا که ایلان ماسک یکی از

سهام تسلا تا سال ۲۰۲۴ فروخته نخواهد شد!

مدیرعامل تسلا می گوید سهام تسلا را برای حدود دو سال نمی فروشد. ماسک گفت که اقتصاد در سال ۲۰۲۳ با رکود شدیدی مواجه خواهد شد و تقاضا برای کالاهای اصلی و بزرگتر کاهش می یابد. در ادامه خبرهای خارجی از خودروسازان دنیا به جزئیات بیشتری از این خبر خواهیم پرداخت، چرا که ایلان ماسک یکی از قدرتمندترین خودروسازان دنیاست که تحول بازار خودرو را با برقی کردن ماشین ها به وجود آورد و همین باعث شد رقیبان بسیاری در زمینه الکتریکی کردن خودروها گام بردارند.

اظهارات ایلان ماسک پس از فروش سهام تسلا در روز پنجشنبه در میان نگرانی‌ها در مورد کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی و فروش توئیتر و سهام ماسک بیان شد. سهام تسلا در معاملات روز پنجشنبه پس از افت ۸٫۹ درصدی در ساعات عادی معاملات با ۳ درصد افزایش به ۱۲۹٫۲۳ دلار رسید.

ماسک قبلاً قول داده بود که هیچ سهام تسلا را قبل از فروش بعدی نفروشد. هفته گذشته، ماسک با افشای ۳٫۶ میلیارد دلار اضافی در فروش سهام، سرمایه گذاران را ناامید کرد و قیمت سهام این شرکت را به پایین ترین سطح خود در دو سال اخیر رساند و کل فروش سهام آن را از پایان سال گذشته به ۴۰ میلیارد دلار رساند.

بر اساس گزارش رویترز، پس از اینکه تسلا شروع به ارائه ۷۵۰۰ دلار تخفیف عمیق به مصرف کنندگان آمریکایی کرد، سهام تسلا در روز پنجشنبه ۹ درصد سقوط کرد که به نگرانی سرمایه گذاران در مورد کاهش تقاضا با کند شدن اقتصاد دامن زد.

او گفت: “من فکر می کنم مشکلات بزرگتر از آن چیزی است که مردم در حال حاضر فکر می کنند.” ماسک اضافه کرد که شرایط اقتصادی به طور نامتناسبی بر خانه ها و اتومبیل ها تأثیر می گذارد. ماسک در اوایل این هفته گفت که به محض اینکه فردی احمق را پیدا کند از سمت مدیرعاملی توییتر کنار خواهد رفت.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خبر خودرو با تویوتا بعد از حمله سایبری تولیداتش را از سر میگیرد...

مطالب مرتبط

بالارفتن دوباره فروش خودروساز بزرگ دنیا!

mortazavi

رونمایی از شورولت کامارو ۲۰۲۳ Camaro SS

mortazavi

اپل گرندلند ۲۰۲۲ | Opel Grandland (2022)

mortazavi

نظر دهید.